Sofline Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er delvis hvitt med noe mønster på. Nederst begynner det å bli misfarget rosa-oransje på det hvite. Hva kan jeg gjøre for å fjerne det? Er det nok med en omgang i vaskemaskinen? 0 Siter
Gjest vask først Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Klipp av nederst og sy ny kant. Eller vask. Eller kjøp nytt! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Kjøp nytt! Det er knapt et halvt år gammelt, kan ikke drive å kjøpe nytt dusjforheng to ganger i året. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Først klorin og så Jif. Skal det bare gnikkes inn i klorin og Jif? (Jeg regner med Ajax e.lign. funger like bra som Jif, for det er ikke å oppdrive her.) 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er knapt et halvt år gammelt, kan ikke drive å kjøpe nytt dusjforheng to ganger i året. Hæ!?! Jeg lar ikke mine dusjforheng henge lenger, det er jo skikkelig yngleplass for bakterier! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Hæ!?! Jeg lar ikke mine dusjforheng henge lenger, det er jo skikkelig yngleplass for bakterier! Tror jeg prøver å vaske først jeg. Det pleier da å ta knekken på bakteriene i hvertfall. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Vask det i vaskemaskina. På hvor mange grader? (Og med vanlig enzymvaskemiddel?) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Skal det bare gnikkes inn i klorin og Jif? (Jeg regner med Ajax e.lign. funger like bra som Jif, for det er ikke å oppdrive her.) Det er som regel tåresopp, en svart, gjenstridig og livskraftig sopp som eter og bryter ned alt som finnes av oragnisk. Den må drepes med klor og etterlater et sort stoff som må skrubbes av. Ikke sikkert gardisntoffet tåler behndlingen. Jeg har sydd inn blytråd nederst i dusjforhenget for å holde det nede på gulbvet, og vil beholde det så lenge som mulig. Derfor bruker jeg klor og Jif, ellers hadde jeg kjøpt nytt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Det er som regel tåresopp, en svart, gjenstridig og livskraftig sopp som eter og bryter ned alt som finnes av oragnisk. Den må drepes med klor og etterlater et sort stoff som må skrubbes av. Ikke sikkert gardisntoffet tåler behndlingen. Jeg har sydd inn blytråd nederst i dusjforhenget for å holde det nede på gulbvet, og vil beholde det så lenge som mulig. Derfor bruker jeg klor og Jif, ellers hadde jeg kjøpt nytt. Men det er ikke antydning av noe sopp, og dusjforhenget er av plast (det er vel ikke organisk, eller er det?) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Men det er ikke antydning av noe sopp, og dusjforhenget er av plast (det er vel ikke organisk, eller er det?) Kjøp nytt. 0 Siter
collins Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Sett inn dusjkabinett med glassdører. Slike forheng er noe ordentlig hærk. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Sett inn dusjkabinett med glassdører. Slike forheng er noe ordentlig hærk. Helt enig, men vi bor i leieleilighet, så det er ikke aktuelt å spandere dusjkabinett på huseieren. 0 Siter
Gjest hjelpes meg Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Men herre min hatt da, kan dette være noe å skrive inn her om da? Du prøver naturligvis å vaske det først hvis du ikke vil hive det direkte. Blir det ikke pent kjøper du nytt. Trenger ikke gjøre alt så fordømt vanskelig vel?? 0 Siter
Gjest hjelpes meg Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er knapt et halvt år gammelt, kan ikke drive å kjøpe nytt dusjforheng to ganger i året. Da får du kjøpe deg en dusj som alle andre. Dusjforheng er vel rimelig gammeldags? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Men herre min hatt da, kan dette være noe å skrive inn her om da? Du prøver naturligvis å vaske det først hvis du ikke vil hive det direkte. Blir det ikke pent kjøper du nytt. Trenger ikke gjøre alt så fordømt vanskelig vel?? Unødvendig svar! Stått opp på feil ben i dag eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.