Gå til innhold

Dusjforhenget begynner å bli stygt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får du kjøpe deg en dusj som alle andre. Dusjforheng er vel rimelig gammeldags?

Du har kanskje aldri bodd i leieleilighet du? Så bestemmer man sjelden selv hvordan det skal se ut....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

23

• flisa

5

• keinstein

3

• Petrine Eiffel

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Du har kanskje aldri bodd i leieleilighet du? Så bestemmer man sjelden selv hvordan det skal se ut....

Joda, jeg har leid, og der har jeg selvsagt gjort det fint rundt meg. Og man kan faktisk snakke med huseier, kanskje han spanderer dusj, heller enn å få råteskadet bad?

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Unødvendig svar! Stått opp på feil ben i dag eller?

Det var vel ikke unødvendig svar. Du greier tydeligvis ikke tenke selv så jeg ga deg løsningen. At jeg synes det er fullstendig bortkastet tid å skrive en slik tråd og også å svare på den må jeg vel også få mene.

Neste blir vel: klærne mine er skitne hva gjør jeg?

Skrevet

Joda, jeg har leid, og der har jeg selvsagt gjort det fint rundt meg. Og man kan faktisk snakke med huseier, kanskje han spanderer dusj, heller enn å få råteskadet bad?

Badet er helt nytt det.

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Badet er helt nytt det.

Jaha, huseier er ikke særlig smart heller da. Men ærlig talt, et dusjforheng for du for 20 kr på IkEA, så hva er problemet? SÅ gjerrig er vel ingen?

Skrevet

Det var vel ikke unødvendig svar. Du greier tydeligvis ikke tenke selv så jeg ga deg løsningen. At jeg synes det er fullstendig bortkastet tid å skrive en slik tråd og også å svare på den må jeg vel også få mene.

Neste blir vel: klærne mine er skitne hva gjør jeg?

Å tenke klarer jeg fint. Hvis du synes det er en unødvendig tråd, så kan du da bare la være med å svare på den. Du tør tydeligvis ikke engang står for meningene dine og bruke ditt vanlige nick. Til din opplysning er det ikke noen vaskelapp på dusjforheng.

Skrevet

Jaha, huseier er ikke særlig smart heller da. Men ærlig talt, et dusjforheng for du for 20 kr på IkEA, så hva er problemet? SÅ gjerrig er vel ingen?

Hvor smart eller ikke smart huseier er skal jeg ikke uttale meg om, jeg kjenner ikke vedkommende. Forresten bor jeg ikke i Norge, og her jeg bor er dusjkabinett en veldig uvanlig løsning.

Skrevet

Men det er ikke antydning av noe sopp, og dusjforhenget er av plast (det er vel ikke organisk, eller er det?)

Stapp det oppi en bøtte klorvann, så ser du hva som skjer.

Skrevet

Stapp det oppi en bøtte klorvann, så ser du hva som skjer.

Jeg prøver å vaske det i maskinen akkurat nå, hvis det ikke blir bra prøver jeg klorin.

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Å tenke klarer jeg fint. Hvis du synes det er en unødvendig tråd, så kan du da bare la være med å svare på den. Du tør tydeligvis ikke engang står for meningene dine og bruke ditt vanlige nick. Til din opplysning er det ikke noen vaskelapp på dusjforheng.

Dette er nicket mitt, skjønner du ikke såpass engang? Tror du jeg er Laguna i forkledning eller noe? Du er jo helt blåst du jo. Mange bytter nick hele tiden.

Og joda, mange dusjforheng har vaskeinstrukson, kanskje ikke fastsydd med det var garantert på pakken. Og hvorfor ikke bare prøve, blir det feil så hiver du den. Utrolig hvor lite folk greier å gjøre selv.

Skrevet

Dette er nicket mitt, skjønner du ikke såpass engang? Tror du jeg er Laguna i forkledning eller noe? Du er jo helt blåst du jo. Mange bytter nick hele tiden.

Og joda, mange dusjforheng har vaskeinstrukson, kanskje ikke fastsydd med det var garantert på pakken. Og hvorfor ikke bare prøve, blir det feil så hiver du den. Utrolig hvor lite folk greier å gjøre selv.

He-he, utrolig er det også hvor mye energi noen gidder å legge i et tema de synes er idiotisk. Vet ikke hvem det sier mest om jeg.. :-)

Skrevet

Om å være helt blåst ville jeg neppe uttalt meg om var jeg deg. Du kjenner ikke meg.

Jeg tar ikke vare på emballager til dusjforheng. Det gjør du kanskje?

Gjest hjelpes meg
Skrevet

He-he, utrolig er det også hvor mye energi noen gidder å legge i et tema de synes er idiotisk. Vet ikke hvem det sier mest om jeg.. :-)

Det var jo nettopp fordi dette virkelig tok kaka i idiotiske innlegg jeg involverte meg her. Man ser mye dumt man bare ignorerer, men noe så søkt og hjernedødt, da må jeg bare sifra. Hvordan skal det vel endre om alle skal lure på absolutt alt og ikke gidde tenke selv mer.

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Om å være helt blåst ville jeg neppe uttalt meg om var jeg deg. Du kjenner ikke meg.

Jeg tar ikke vare på emballager til dusjforheng. Det gjør du kanskje?

Du greier ikke lese eller? Eller huske? nei, du gjør vel ikke det.

Skrevet

Du greier ikke lese eller? Eller huske? nei, du gjør vel ikke det.

Du vet jo tydeligvis svaret selv... :-)

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Du vet jo tydeligvis svaret selv... :-)

Ja, men måtte teste ut om du greide å svare rett. Og ganske riktig, det greide du ikke.

Skrevet

Det var jo nettopp fordi dette virkelig tok kaka i idiotiske innlegg jeg involverte meg her. Man ser mye dumt man bare ignorerer, men noe så søkt og hjernedødt, da må jeg bare sifra. Hvordan skal det vel endre om alle skal lure på absolutt alt og ikke gidde tenke selv mer.

Ja, hva skulle man gjort uten sånne som deg.

Skrevet

Ja, men måtte teste ut om du greide å svare rett. Og ganske riktig, det greide du ikke.

Og hva var så det riktige svaret?

Skrevet

Men herre min hatt da, kan dette være noe å skrive inn her om da? Du prøver naturligvis å vaske det først hvis du ikke vil hive det direkte. Blir det ikke pent kjøper du nytt. Trenger ikke gjøre alt så fordømt vanskelig vel??

Må faktisk si meg enig med deg.

Gjest blomsterløk
Skrevet

På hvor mange grader? (Og med vanlig enzymvaskemiddel?)

Jeg vasket vel mitt på 60 grader tror jeg. Er ikke helt sikker. Det ble iallefall reint og fint da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...