Gå til innhold

Dusjforhenget begynner å bli stygt

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Dette er nicket mitt, skjønner du ikke såpass engang? Tror du jeg er Laguna i forkledning eller noe? Du er jo helt blåst du jo. Mange bytter nick hele tiden.

Og joda, mange dusjforheng har vaskeinstrukson, kanskje ikke fastsydd med det var garantert på pakken. Og hvorfor ikke bare prøve, blir det feil så hiver du den. Utrolig hvor lite folk greier å gjøre selv.

Oooops, jeg bare glemte å reservere liksom.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

23

• flisa

5

• keinstein

3

• Petrine Eiffel

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Det var jo nettopp fordi dette virkelig tok kaka i idiotiske innlegg jeg involverte meg her. Man ser mye dumt man bare ignorerer, men noe så søkt og hjernedødt, da må jeg bare sifra. Hvordan skal det vel endre om alle skal lure på absolutt alt og ikke gidde tenke selv mer.

Du som er så smart, hvorfor ikke reservere nicket du kaller ditt.

Klarer ikke?

Eller tør du ikke slenge med leppa dersom noen kan ta deg på det senere?

Skrevet

Det er knapt et halvt år gammelt, kan ikke drive å kjøpe nytt dusjforheng to ganger i året.

joda - hvor mye koster det da? 39,90?

Skrevet

Hvor smart eller ikke smart huseier er skal jeg ikke uttale meg om, jeg kjenner ikke vedkommende. Forresten bor jeg ikke i Norge, og her jeg bor er dusjkabinett en veldig uvanlig løsning.

IKEA finnes i hele verden :)

Skrevet

joda - hvor mye koster det da? 39,90?

Ca. 200 kr kosta det jeg har nå, og jeg ga så mye for å få et jeg ikke ble "deprimert" av å se på... :-) Eller det vil si: et som var fint til badet.

Forøvrig har jeg vasket det nå, og "møkka" forsvant.

Skrevet

IKEA finnes i hele verden :)

Jada, med de er gjerne konsentrert i de samme områdene. Jeg bor i Danmark, og de har en i Århus, en i Odense og noe sånt som fem i København. Jeg bor ikke i nærheten av noen av de byene, og har ikke bil. Skal jeg til IKEA vil det koste minst 300 kr i togbillet, og så blir det ikke så billig lenger.

Skrevet

Ca. 200 kr kosta det jeg har nå, og jeg ga så mye for å få et jeg ikke ble "deprimert" av å se på... :-) Eller det vil si: et som var fint til badet.

Skjønner deg godt jeg! Brukte selv en god stund på å finne et dusjforheng i riktig materiale med et ikke frastøtende utseende og som ikke fikk mitt glorete 90-tallsbad til å se psykedelisk ut.

Mamma har sydd matchende gardiner og dusjforheng og pleier å legge alt i klor i badekaret.

Så fint at det ble rent igjen! Ingen vits i å kjøpe nytt av alt hele tiden når det bare er en vask som skal til.

Mista nikket
Skrevet

Detta her ble et dusjforheng til besvær

Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Brukte selv en god stund på å finne et dusjforheng i riktig materiale med et ikke frastøtende utseende og som ikke fikk mitt glorete 90-tallsbad til å se psykedelisk ut.

Mamma har sydd matchende gardiner og dusjforheng og pleier å legge alt i klor i badekaret.

Så fint at det ble rent igjen! Ingen vits i å kjøpe nytt av alt hele tiden når det bare er en vask som skal til.

Endelig en som er enig med meg... :-)

Skrevet

Detta her ble et dusjforheng til besvær

Det kan man godt si... :-)

Gjest hjelpes meg
Skrevet

Du som er så smart, hvorfor ikke reservere nicket du kaller ditt.

Klarer ikke?

Eller tør du ikke slenge med leppa dersom noen kan ta deg på det senere?

Du har vel neppe IQ til å skjønne at det der var nicket mitt i denne tråden, hvorfor i alle dager skulle jeg da reservere det når jeg bruker andre nick i nadre tråder?

Du er visst skikkelig dum!

Skrevet

Jeg skulle hatt betalt for å henge opp det dusjforhenget der på badet mitt... :-)

Enig med deg der;o)

Skrevet

Jada, med de er gjerne konsentrert i de samme områdene. Jeg bor i Danmark, og de har en i Århus, en i Odense og noe sånt som fem i København. Jeg bor ikke i nærheten av noen av de byene, og har ikke bil. Skal jeg til IKEA vil det koste minst 300 kr i togbillet, og så blir det ikke så billig lenger.

Er det mulig å bo et sted der man ikke kan få besøkt IKEA??? *lettere sjokkert* hehe

Skrevet

Så bra! :)

Skrevet

Er det mulig å bo et sted der man ikke kan få besøkt IKEA??? *lettere sjokkert* hehe

Tragisk, ikke sant...? Hvis jeg flytter herfra, blir det for å komme nærmere IKEA. :-)

Skrevet

Hvis det er rosa er det sopp. Du man prøve å vaske det. går det ikke vekk får du heller spandere på deg et nytt.

Før da jeg brukte forheng, vasket jeg det med litt klor i vannet og da holdt det seg fint. (Det var helt hvitt da...)

Forøvrig liker jeg ikke forheng, syns det er så ekkelt når de blafrer mot deg når man dusjer....

Skrevet

Hvis det er rosa er det sopp. Du man prøve å vaske det. går det ikke vekk får du heller spandere på deg et nytt.

Før da jeg brukte forheng, vasket jeg det med litt klor i vannet og da holdt det seg fint. (Det var helt hvitt da...)

Forøvrig liker jeg ikke forheng, syns det er så ekkelt når de blafrer mot deg når man dusjer....

Enig i at forheng er noe dritt ja. Men nå har jeg vasket, og det ble hvitt igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...