Gå til innhold

Gule flekker under ermene

Anbefalte innlegg

Gjest abcdefgi
Skrevet

Det skjer nesten med en gang på hvite og andre lyst fargede topper/genser. Hvorfor gjør det det? Er det på grunn av deodoranten, eller på grunn av svetten i seg selv? Dvs. skal jeg skifte deodorant til sånn en gjennomsiktig eller skifte til kraftig fra apoteket som stenger all svette inne?

Videoannonse
Annonse
Gjest bytt deodorant
Skrevet

Det er nok deodoranten ja.

Hadde det samme problemet, men det forsvant når jeg skiftet deodorant. (begynte å bruke en uparfymert fra apoteket, vet ikke om det har betydning).

Skrevet

Det er aluminumoksyd. Gni på f eks sånn flytende flekkfjerner for tøy.

Hvis flekken er hvit bare i kantene, så er det salt fra svette.

Gjest abcdefgi
Skrevet

Det er nok deodoranten ja.

Hadde det samme problemet, men det forsvant når jeg skiftet deodorant. (begynte å bruke en uparfymert fra apoteket, vet ikke om det har betydning).

Hvilken deodorant bruker du? Jeg har prøvd så mange, begynner å bli litt desperat.

Gjest abcdefgi
Skrevet

Det er aluminumoksyd. Gni på f eks sånn flytende flekkfjerner for tøy.

Hvis flekken er hvit bare i kantene, så er det salt fra svette.

Så hvis jeg bruker deodorant uten ammoniumoxid, forsvinner problemet så?

Jeg forstår ikke helt det du sier med hvit i kantene. Er det det samme som når f.eks. blå klær blir lilla under ermene?

Skrevet

Så hvis jeg bruker deodorant uten ammoniumoxid, forsvinner problemet så?

Jeg forstår ikke helt det du sier med hvit i kantene. Er det det samme som når f.eks. blå klær blir lilla under ermene?

Det må alltid et stoff til for å stoppe svetten og som oftest setter den flekker, men apoteket ha noe sterkere greier som virker lenger og kan vaskes av før du kler deg.

Gjest Snøft
Skrevet

stop 24 deodorant fra apoteket gir ikke flekker, og stopper samtidig svettingen.

Gjest Kaboff
Skrevet

stop 24 deodorant fra apoteket gir ikke flekker, og stopper samtidig svettingen.

Biotherm sin synes jeg er fin

Gjest abcdefgi
Skrevet

Takk for tips!

Gjest abcdefgi
Skrevet

Biotherm sin synes jeg er fin

Den har jeg prøvd, og jeg likte ikke lukta på den.

Gjest bytt deodorant
Skrevet

Hvilken deodorant bruker du? Jeg har prøvd så mange, begynner å bli litt desperat.

cosmica (tror det er noenlunde slik det staves:)).

Den er luktfri da, i tilfelle du ville helst hatt med parfyme.

Gjest abcdefgi
Skrevet

cosmica (tror det er noenlunde slik det staves:)).

Den er luktfri da, i tilfelle du ville helst hatt med parfyme.

Takk skal du ha.

Skrevet

Det fins å få kjøpt innlegg som man setter på genseren.

Gjest abcdefgi
Skrevet

Det fins å få kjøpt innlegg som man setter på genseren.

Hvor? Er de "usynlige"?

Skrevet

Jeg hadde samme problem som deg før, men etter at jeg har begynt å bruke yerka i steden for deodorant svetter jeg ikke i det hele tatt og problemet er løst ;)

Prøvde først stop24 uten særlig virkning, men yerka funker kjempe fint for min del :)

Håper du finner ut av det.

Gjest abcdefgi
Skrevet

Jeg hadde samme problem som deg før, men etter at jeg har begynt å bruke yerka i steden for deodorant svetter jeg ikke i det hele tatt og problemet er løst ;)

Prøvde først stop24 uten særlig virkning, men yerka funker kjempe fint for min del :)

Håper du finner ut av det.

Hva er yerka?

Skrevet

Hva er yerka?

Yerka er et middel som inneholder aluminiumklorid. Du smører litt under armene 2-3 ganger i uken og for min del har dette gjort at jeg ikke svetter i det hele tatt.

Gjest abcdefgi
Skrevet

Yerka er et middel som inneholder aluminiumklorid. Du smører litt under armene 2-3 ganger i uken og for min del har dette gjort at jeg ikke svetter i det hele tatt.

Hvor får man tak i det?

Skrevet

Hvor får man tak i det?

Jeg pleier å kjøpe yerka på cubus og utenom cubus tror jeg vita og de fleste parfymerier selger det.

Gjest abcdefgi
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe yerka på cubus og utenom cubus tror jeg vita og de fleste parfymerier selger det.

Så ikke vanskelig å skaffe med andre ord. Takk for tips!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...