Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det skjer nesten med en gang på hvite og andre lyst fargede topper/genser. Hvorfor gjør det det? Er det på grunn av deodoranten, eller på grunn av svetten i seg selv? Dvs. skal jeg skifte deodorant til sånn en gjennomsiktig eller skifte til kraftig fra apoteket som stenger all svette inne? 0 Siter
Gjest bytt deodorant Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er nok deodoranten ja. Hadde det samme problemet, men det forsvant når jeg skiftet deodorant. (begynte å bruke en uparfymert fra apoteket, vet ikke om det har betydning). 0 Siter
keinstein Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er aluminumoksyd. Gni på f eks sånn flytende flekkfjerner for tøy. Hvis flekken er hvit bare i kantene, så er det salt fra svette. 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er nok deodoranten ja. Hadde det samme problemet, men det forsvant når jeg skiftet deodorant. (begynte å bruke en uparfymert fra apoteket, vet ikke om det har betydning). Hvilken deodorant bruker du? Jeg har prøvd så mange, begynner å bli litt desperat. 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er aluminumoksyd. Gni på f eks sånn flytende flekkfjerner for tøy. Hvis flekken er hvit bare i kantene, så er det salt fra svette. Så hvis jeg bruker deodorant uten ammoniumoxid, forsvinner problemet så? Jeg forstår ikke helt det du sier med hvit i kantene. Er det det samme som når f.eks. blå klær blir lilla under ermene? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Så hvis jeg bruker deodorant uten ammoniumoxid, forsvinner problemet så? Jeg forstår ikke helt det du sier med hvit i kantene. Er det det samme som når f.eks. blå klær blir lilla under ermene? Det må alltid et stoff til for å stoppe svetten og som oftest setter den flekker, men apoteket ha noe sterkere greier som virker lenger og kan vaskes av før du kler deg. 0 Siter
Gjest Snøft Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 stop 24 deodorant fra apoteket gir ikke flekker, og stopper samtidig svettingen. 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 stop 24 deodorant fra apoteket gir ikke flekker, og stopper samtidig svettingen. Biotherm sin synes jeg er fin 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 stop 24 deodorant fra apoteket gir ikke flekker, og stopper samtidig svettingen. Takk for tips! 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Biotherm sin synes jeg er fin Den har jeg prøvd, og jeg likte ikke lukta på den. 0 Siter
Gjest bytt deodorant Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hvilken deodorant bruker du? Jeg har prøvd så mange, begynner å bli litt desperat. cosmica (tror det er noenlunde slik det staves:)). Den er luktfri da, i tilfelle du ville helst hatt med parfyme. 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 cosmica (tror det er noenlunde slik det staves:)). Den er luktfri da, i tilfelle du ville helst hatt med parfyme. Takk skal du ha. 0 Siter
soleil Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det fins å få kjøpt innlegg som man setter på genseren. 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det fins å få kjøpt innlegg som man setter på genseren. Hvor? Er de "usynlige"? 0 Siter
Gjest yerka Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg hadde samme problem som deg før, men etter at jeg har begynt å bruke yerka i steden for deodorant svetter jeg ikke i det hele tatt og problemet er løst Prøvde først stop24 uten særlig virkning, men yerka funker kjempe fint for min del Håper du finner ut av det. 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg hadde samme problem som deg før, men etter at jeg har begynt å bruke yerka i steden for deodorant svetter jeg ikke i det hele tatt og problemet er løst Prøvde først stop24 uten særlig virkning, men yerka funker kjempe fint for min del Håper du finner ut av det. Hva er yerka? 0 Siter
Gjest yerka Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva er yerka? Yerka er et middel som inneholder aluminiumklorid. Du smører litt under armene 2-3 ganger i uken og for min del har dette gjort at jeg ikke svetter i det hele tatt. 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Yerka er et middel som inneholder aluminiumklorid. Du smører litt under armene 2-3 ganger i uken og for min del har dette gjort at jeg ikke svetter i det hele tatt. Hvor får man tak i det? 0 Siter
Gjest yerka Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hvor får man tak i det? Jeg pleier å kjøpe yerka på cubus og utenom cubus tror jeg vita og de fleste parfymerier selger det. 0 Siter
Gjest abcdefgi Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg pleier å kjøpe yerka på cubus og utenom cubus tror jeg vita og de fleste parfymerier selger det. Så ikke vanskelig å skaffe med andre ord. Takk for tips!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.