Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leste en tråd om en annen som nevnte jenter ikke likte hårete menn og det virker som hver gang jeg leser om det så sier de fleste det ikke er noe problem. Hvor er disse jentene ute i den virkelige verden? Tror jeg har truffet en jente i mitt 29årige liv som ikke har brydd seg om hår utenom de "akespterte steder". Dvs overarmer, skuldre og rygg. Det er trist å ha en sånn ting man ikke kan noe for som svært få andre liker. Å finne en jente blir så mye vanskeligere enn om man hadde vært uten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228048-ang-det-med-menn-og-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest halvejula

Menn har hår under armer, på beina, på bryst og masse rundt tissen, og det er da helt ok. Det jenter vel ikke liker er menn med hårdotter ut av nesa og ørene, og generelt en hårete rygg. Det er ikke så pent.

Men man lar ikke litt hår stoppe seg i å falle for noen da om vi ikke snakker skikkelig Julius.

Uansett vil man vel ikke være sammen med noen som misliker noe ved en? Så de som ikke liker deg som du er er heller ikke noe å samle på.

Men litt kan man vel fint fikse på, feks nesehår.

Annonse

en med mye hår ville du vist døren etter noen dater da skjorten falt ?

Hvis jeg allerede likte dyren godt og var tent så ville jeg bare blitt enda mer tent av å se ham uten klær. Med eller (naturlig) uten kroppshår. :o) Mye kroppshår hadde overhode ikke skremt meg i alle fall.

Tenk deg om, vil du virkelig ha ei jente som vurderer og dømmer en mann nord og ned etter mengde kroppshår? Nei, det vil du naturligvis ikke.

Bare vent og se, den dagen lynet slår ned, evt den dagen du forstår at du har syntetisert deg sammen med din beste venninne, spiller hårene verken hovedrollen eller birollen for å si det sånn. Æresord.

Gjest Thekla84

Samboeren min har hår på rygg og skuldre, han er nesten en pusekatt på kroppen. han har prøvd å fjerne dette med laser uten hell. En gang barberte han hele overkroppen for hår... da så han så barnslig ut at jeg orket ikke gå til sengs med ham. Nei hår syns jeg er mandig! det skal ikke fjernes!

Annonse

Gjest Ulvinnen

Kan du ikke bare fjerne det da, slik dere krever at vi skal gjoere?

Har du virkelig opplevd at en mann har krevet at du skal barbere deg?

Det har ikke jeg. Når jeg barberer legger og under armene, så er det for å føle meg vel. Det er også nesten bare kvinner som ser meg naken nå i vinterhalvåret (i dusjen etter trening), så da er det riktigere å si at jeg barberer meg for kvinner enn for menn.

Mannen min f.eks, har aldri kommentert det, hverken når jeg er nyshavet eller når det i blandt har gått litt lenge mellom barberingene.

Gjest Agnes i sengA

Jeg har inntrykk av at når man snakker sammen sier jenter at det er finest uten for mye/ikke hår, men at i virkeligheten spiller det ingen rolle. Min sambo er hårete "som en gorilla" som det står lenger ned her. Det var ikke noe jeg reflekterte over i det hele tatt da jeg ble kjent med ham, og heller ikke nå (annet enn nesehår og ørehår (som han fjerner) og litt for buskete øyebryn (som han ikke gjør noe med, men ville vært penere hvis han gjorde). Å begynne å fjerne noe av den tykke krøllete matta som dekker hele kroppen hans ser jeg ingen poenger med, hvor starte og hvor stoppe? Og hvorfor?

Mine venninner er i dag samboere/gift og ingen har hårløse menn, selvom vi i attenårsalderen sa "Iiiikk, hår på ryggen er bare SÅÅÅÅ ekkelt!"

Jeg er sambo med en "gorilla" og det gjør meg overhode ingen ting. Men nesehår må fjærnes og øyenbryn justeres for å se flidd ut. Ellers setter jeg også pris på glatte baller. Men denne friseringa er jo ikke mer enn hva som ønskes av oss kvinner, og som er en del av den daglige/ukentlige kroppspleie :o)

Har du virkelig opplevd at en mann har krevet at du skal barbere deg?

Det har ikke jeg. Når jeg barberer legger og under armene, så er det for å føle meg vel. Det er også nesten bare kvinner som ser meg naken nå i vinterhalvåret (i dusjen etter trening), så da er det riktigere å si at jeg barberer meg for kvinner enn for menn.

Mannen min f.eks, har aldri kommentert det, hverken når jeg er nyshavet eller når det i blandt har gått litt lenge mellom barberingene.

Du er vel enig i at man foeler et visst press i aa barbere seg som kvinne, selv om presset kanskje er vel saa mye fra kvinner.

Jeg mener bare at om han foeler seg saa uvel med det, saa er det vel ikke verre enn at han kan barbere det bort. Han fikk det til aa hores ut som om han var fodt med en snabel i panna eller noe saant.

Naar det er sagt, saa finnes det jo selvsagt kvinner som mer enn gjerne er sammen med menn med mye haar.

Synes foressten mannen din boer kommentere det naar du er nyshavet!

Gjest Ulvinnen

Du er vel enig i at man foeler et visst press i aa barbere seg som kvinne, selv om presset kanskje er vel saa mye fra kvinner.

Jeg mener bare at om han foeler seg saa uvel med det, saa er det vel ikke verre enn at han kan barbere det bort. Han fikk det til aa hores ut som om han var fodt med en snabel i panna eller noe saant.

Naar det er sagt, saa finnes det jo selvsagt kvinner som mer enn gjerne er sammen med menn med mye haar.

Synes foressten mannen din boer kommentere det naar du er nyshavet!

"Synes foressten mannen din boer kommentere det naar du er nyshavet!"

:-) Ja, det hadde vært hyggelig det, men på den annen side så blir det jo ikke så stort press på meg når det ikke betyr noe særlig for ham fra eller til.

Jeg syns ikke at trådstarter trenger å barbere seg. Menn kan være flotte både med og uten hår, jeg er mer opptatt av hva som er under. Altså at han er slank, veltrent og velproposjonert.

Så da syns jeg det er bedre at han får et avslappet forhold til behåringen sin enn at han må barbere hele kroppen for å bli kvitt kompleksene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...