Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Min datter på 8 ønsker seg så veldig denne WOW-genseren. Så er mitt spørsmål som bekymret mor: Er dette noe som betyr noe spesielt (altså merket)? Jeg vil gjerne ikke kjøpe noe som symboliserer noe negativ til min datter på 8... Men dette er visst det helt store om dagen, har jeg skjønt... 0 Siter
Gjest Camsimilla Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? Det var jo et hyggelig svar! Så klart en 8 år gammel jente synes det er fint! Det betyr ikke noe spesielt, Er bare Bik Bok sitt eget merke som sagt tidligere. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? Å giiiid, altså.....det er bare sååååå forrige uke, altså! ".............................................." 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? Øh!!! Hva i all verden er det slags svar?? Det spiller da overhodet ingen rolle hvor vi bor, bare svar på spørsmålet jeg stiller, eller la være... 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Det var jo et hyggelig svar! Så klart en 8 år gammel jente synes det er fint! Det betyr ikke noe spesielt, Er bare Bik Bok sitt eget merke som sagt tidligere. Takk! Endelig noen som kunne svare meg skikkelig på dette spm. Jeg bryr meg ikke om dette for andre er HELT ute, for min datter og hennes venninner så er dette fine gensere. 8-åringer tenker ikke slik i det hele tatt.. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Å giiiid, altså.....det er bare sååååå forrige uke, altså! ".............................................." Hehe, det er mulig det, men min 8-åring og hennes venninner har oppdaget dette nå. Og det synes jeg jammen meg de skal få lov til også, trenger ikke å være 100% oppdatert hele tiden, det kommer tidsnok i tenåra:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hehe, det er mulig det, men min 8-åring og hennes venninner har oppdaget dette nå. Og det synes jeg jammen meg de skal få lov til også, trenger ikke å være 100% oppdatert hele tiden, det kommer tidsnok i tenåra:-) Svaret mitt var ironisk, og ment som en kommentar til fjortisinnlegget til Camsimilla :-) "........................................" 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Svaret mitt var ironisk, og ment som en kommentar til fjortisinnlegget til Camsimilla :-) "........................................" Jeg skjønte egentlig det, men jeg var bare så provosert av å ha lest innlegget hennes at jeg ikke helt fikk fram den rette humoren i svaret jeg skrev til deg:-) Også derfor jeg startet svaret til deg med "hehe" og hadde et såpass "høflig" et til deg, i motsetning til henne... 0 Siter
villee Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det har vel seg sånn at Bik Bok hadde WOW som et eget merke, og så ble disse genserne kjempepopulære så de åpnet en egen butikk med kun WOW klær. Det betyr ingenting "farlig" som jeg vet i hvert fall. Kun et merke 0 Siter
fyrlykt Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? Det er ikke bygdefolket må gjemme seg bak siste mote for å skjule at mellom ørene er det ingenting. 0 Siter
Gjest Bondetuppa Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? Om det skulle ha noe å si om en er fra bygda om en bruker Wow genser eller ikke, skjønner jeg ikke. Her i Trondheim er dette veldig trendy blant de yngste. Om du mener at de på landet er senere ute med moter, så har jeg opplevd motsatt. Det er ofte barn i utkant som får nyhetene først. Ofte ved at de sjelden er i de store byene, og når de er der så kjøpes det som er nyeheter. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? Ja, tenke seg til å kjøpe noe som er blitt utrendy til åtteåringen. Atte, hvor kjip får man blitt, lissom? ;oP 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Det er ikke bygdefolket må gjemme seg bak siste mote for å skjule at mellom ørene er det ingenting. Hehe, flott kommentert:-) 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? Ja pokker heller, disse ungene på bygda..går ikke med haute couture engang *ler* Kommentaren din er muligens det morsomste jeg har lest på DOL i lange tider. 0 Siter
sheba Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!! Dere bor kanskje på bygda? jaaa det gjør de fleste av oss, så det hadde vært en befrielse og iføre seg noe annet enn FK dressen;-) *latterkrampe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.