Gå til innhold

WOW-genser

Anbefalte innlegg

Petrine Eiffel
Skrevet

Min datter på 8 ønsker seg så veldig denne WOW-genseren. Så er mitt spørsmål som bekymret mor: Er dette noe som betyr noe spesielt (altså merket)? Jeg vil gjerne ikke kjøpe noe som symboliserer noe negativ til min datter på 8... Men dette er visst det helt store om dagen, har jeg skjønt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Camsimilla
Skrevet

Eh... WOW er BikBok's 'ungdomsmerke' og er helt ut!!

Dere bor kanskje på bygda?

Chance1365380587
Skrevet

Det var jo et hyggelig svar! Så klart en 8 år gammel jente synes det er fint! Det betyr ikke noe spesielt, Er bare Bik Bok sitt eget merke som sagt tidligere.

Skrevet

Å giiiid, altså.....det er bare sååååå forrige uke, altså!

".............................................."

Petrine Eiffel
Skrevet

Øh!!! Hva i all verden er det slags svar?? Det spiller da overhodet ingen rolle hvor vi bor, bare svar på spørsmålet jeg stiller, eller la være...

Petrine Eiffel
Skrevet

Det var jo et hyggelig svar! Så klart en 8 år gammel jente synes det er fint! Det betyr ikke noe spesielt, Er bare Bik Bok sitt eget merke som sagt tidligere.

Takk! Endelig noen som kunne svare meg skikkelig på dette spm. Jeg bryr meg ikke om dette for andre er HELT ute, for min datter og hennes venninner så er dette fine gensere. 8-åringer tenker ikke slik i det hele tatt..

Petrine Eiffel
Skrevet

Å giiiid, altså.....det er bare sååååå forrige uke, altså!

".............................................."

Hehe, det er mulig det, men min 8-åring og hennes venninner har oppdaget dette nå. Og det synes jeg jammen meg de skal få lov til også, trenger ikke å være 100% oppdatert hele tiden, det kommer tidsnok i tenåra:-)

Skrevet

Hehe, det er mulig det, men min 8-åring og hennes venninner har oppdaget dette nå. Og det synes jeg jammen meg de skal få lov til også, trenger ikke å være 100% oppdatert hele tiden, det kommer tidsnok i tenåra:-)

Svaret mitt var ironisk, og ment som en kommentar til fjortisinnlegget til Camsimilla :-)

"........................................"

Petrine Eiffel
Skrevet

Svaret mitt var ironisk, og ment som en kommentar til fjortisinnlegget til Camsimilla :-)

"........................................"

Jeg skjønte egentlig det, men jeg var bare så provosert av å ha lest innlegget hennes at jeg ikke helt fikk fram den rette humoren i svaret jeg skrev til deg:-) Også derfor jeg startet svaret til deg med "hehe" og hadde et såpass "høflig" et til deg, i motsetning til henne...

Skrevet

Det har vel seg sånn at Bik Bok hadde WOW som et eget merke, og så ble disse genserne kjempepopulære så de åpnet en egen butikk med kun WOW klær.

Det betyr ingenting "farlig" som jeg vet i hvert fall. Kun et merke :)

Skrevet

Det er ikke bygdefolket må gjemme seg bak siste mote for å skjule at mellom ørene er det ingenting.

Gjest Bondetuppa
Skrevet

Om det skulle ha noe å si om en er fra bygda om en bruker Wow genser eller ikke, skjønner jeg ikke.

Her i Trondheim er dette veldig trendy blant de yngste.

Om du mener at de på landet er senere ute med moter, så har jeg opplevd motsatt. Det er ofte barn i utkant som får nyhetene først. Ofte ved at de sjelden er i de store byene, og når de er der så kjøpes det som er nyeheter.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, tenke seg til å kjøpe noe som er blitt utrendy til åtteåringen.

Atte, hvor kjip får man blitt, lissom?

;oP

Petrine Eiffel
Skrevet

Det er ikke bygdefolket må gjemme seg bak siste mote for å skjule at mellom ørene er det ingenting.

Hehe, flott kommentert:-)

Gjest sirikat
Skrevet

Ja pokker heller, disse ungene på bygda..går ikke med haute couture engang ;) *ler*

Kommentaren din er muligens det morsomste jeg har lest på DOL i lange tider.

Skrevet

jaaa det gjør de fleste av oss, så det hadde vært en befrielse og iføre seg noe annet enn FK dressen;-)

*latterkrampe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...