Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man kalle et realt forfall!

Sikkert en grunn til alle de prangende klærne, vi skulle ikke legge merke til pløsete ansikt og kvapsete kropp...

De klærne der må vel nesten være Tyroler-varianten av Elvis-kjeledressen... ;-)

Skrevet

Et hederlig unntak! :-)

Skjønt hederlig og hederlig .... liker ikke at han tar plastiske operasjoner for å ligne, da, men flott at han prøver å ligne en Elvis-utgave som det faktisk kreves litt "ligning" for å ligne, hvis du skjønner hva jeg mener! ;-)

Selv kongen kunne ha lignet på Elvis med parykk, løskinnskjegg og kjeledress!

Skrevet

Et hederlig unntak! :-)

Skjønt hederlig og hederlig .... liker ikke at han tar plastiske operasjoner for å ligne, da, men flott at han prøver å ligne en Elvis-utgave som det faktisk kreves litt "ligning" for å ligne, hvis du skjønner hva jeg mener! ;-)

Selv kongen kunne ha lignet på Elvis med parykk, løskinnskjegg og kjeledress!

Jeg har et bilde av faren min som ung (ca 19-20 år). Han var prikklik Elvis i sine glansdager (iallefall på det bildet!).

Det morsomme er at jeg for mange år siden på en fest ble fortalt at jeg ligna Lisa Marie Presley *hehe*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har et bilde av faren min som ung (ca 19-20 år). Han var prikklik Elvis i sine glansdager (iallefall på det bildet!).

Det morsomme er at jeg for mange år siden på en fest ble fortalt at jeg ligna Lisa Marie Presley *hehe*

Du skal se faren din er den hemmelige broren til Elvis ;-)

Ikke rart at du og Lisa Marie er like når dere er kusiner.

Skrevet

Du skal se faren din er den hemmelige broren til Elvis ;-)

Ikke rart at du og Lisa Marie er like når dere er kusiner.

Ja, du skal se farmor var "over there" i sine unge dager ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, du skal se farmor var "over there" i sine unge dager ;-)

Eller farfaren din hilste på moren til Elvis?

Skrevet

Eller farfaren din hilste på moren til Elvis?

Tja, skjønner ikke åssen han fikk fatter'n over Atlanter'n. Dessuten har farmor fortalt at han ble født i nabohuset ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...