Gjest skaptitter Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ser på BB at de diskuteres hvem som burde vinne. "Fordi jeg er meg selv" osv... Dere som stemmer, hva legger dere vekt på? Hvem eller hva er en verdig vinner? 0 Siter
Atene Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg er ikke sikker på om ordene "verdig" og "Big Brother" hører til i samme setning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg er ikke sikker på om ordene "verdig" og "Big Brother" hører til i samme setning. Akkurat det tenkte jeg også! ) 0 Siter
rose23 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Fikk tekstreklame på mobilen i dag. Prøv Thanbrun slik som vist på Big Brother. Ha ha!!!! Straks der sto Big Brother tapte produktet verdi. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg er ikke sikker på om ordene "verdig" og "Big Brother" hører til i samme setning. Der kom du meg i forkjøpet, gitt. 0 Siter
Gjest skaptitter Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Akkurat det tenkte jeg også! ) Sant, sant... Jeg burde vel ha skrevet "verdig". (ironisk ment..) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Alle er vel "verdige" vinnere kanskje. Men for min del tenker jeg på en jeg liker væremåten til. Og alle er vi forskjellige, så mange kan bære tittelen verdig vinner i noens øyne. 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ser noen virkelig på det programmet der???? 0 Siter
Gjest bigbroh Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Vanskelig å peke ut noen klar favoritt. Richard har litt for mye fordommer mot homofile De tre nye har vært der for kort, og er vel uansett ingen vinnerkandidater. Jessica tror selv hun skal vinne nå. Dessuten trenger hun penger til silikon=feil Carina er der for å promotere seg selv, men er heller ikke særlig morsom eller sjarmerende. Anton skal være så veldig perfekt Linn, tja, nei ingen vinnerkandidat. Da er det danne igjen. Han er kul nok, men det er noe som skurrer der og.. Konklusjon: ingen som peker seg ut som klar vinner i år etter mitt syn. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Synes Danne skal vinne jeg Hilsen skaptitter 2...... 0 Siter
Gjest snuski Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg syns Danne skal vinne. Han har vært med fra begynnelsen, virker som en ordentlig og skjønn fyr. At han har sittet i Sonen syns jeg trekker veldig opp også. Ellers; Fjanton kanskje??? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Tja.. Tror jeg går for Richard - og Jessica som nr. 2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.