Gå til innhold

Automatisk nedlastede filer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det er valgt varsling om nedlasting av filer, har XP Pro lastet ned filer og venter på godkjenning for installering.

Dette ser vi når vi skal slå av pc ved at det er 'limt' til et bittelite mini-ikon på av-ikonet med beskjed om at når pc slås av, vil nedlastede filer installeres.

Det andre slå-av-valget er 'Slå av her hvis du ikke vil at nedlastede filer skal installeres'. Det gjør vi.

Vi ønsker å sjekke hva slags filer som er lastet ned før evt installering, men kan ikke finne hvor filene er lagt.

Intelligente søkemetoder, noen? Har gjort noen forsøk ii Windows-mappen, lett på dato for endrede filer, men ikke funnet dem.

Har hatt problemer tidligere med automatisk nedlasting av Windows-filer, så det er ikke aktuelt å godta alt for installering.

Videoannonse
Annonse
Gjest BattleClown
Skrevet

Regner med at du snakker om automatisk oppdatering av windows.

Det skal dukke opp et gult ikon nede til høyre (ved klokka), hvis du klikker en gang på dette ikonet, så vil du få en mulighet til å se hva som er lastet ned, samt en liten beskrivelse av hva "patchen" fikser.

Etter en restart så kan det ta noen minutter før det ikonet dukker opp.

Jeg vet ikke hvor Windows mellomlagrer sine filer, godt mulig de havner i en /WU/ mappe (windows update).

Skrevet

Regner med at du snakker om automatisk oppdatering av windows.

Det skal dukke opp et gult ikon nede til høyre (ved klokka), hvis du klikker en gang på dette ikonet, så vil du få en mulighet til å se hva som er lastet ned, samt en liten beskrivelse av hva "patchen" fikser.

Etter en restart så kan det ta noen minutter før det ikonet dukker opp.

Jeg vet ikke hvor Windows mellomlagrer sine filer, godt mulig de havner i en /WU/ mappe (windows update).

Takk for svar. Jeg trodde trykke på ikonet = installere filer.

Etter endel detektivvirksomhet, har jeg funnet ut at Microsoft har dr... på draget. De benekter det, men det er mange globalt som har problemer med hengende pc-er pga oppdateringer. Løsningen er å reinstallere noen drivere samt ta nye oppdateringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...