Gjest blue cucumber Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Kom inn litt seint i programmet og hørte noe om at en hadde trukket seg?. Hvem er i så fall det? 0 Siter
drizzle Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ho med barnematen. Hæ? Hun var jo så ivrig. Vet du hvorfor hun har trukket seg? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hæ? Hun var jo så ivrig. Vet du hvorfor hun har trukket seg? I følge samobern min så var det noe med at de krevde at hun avslørte ting/skrev under noe (?).. Noe hun ikke var klar for enda.. Mulig hun har halt i land en god kontrakt selv? ;0) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 I følge samobern min så var det noe med at de krevde at hun avslørte ting/skrev under noe (?).. Noe hun ikke var klar for enda.. Mulig hun har halt i land en god kontrakt selv? ;0) Det tenkte jeg også. Noen har nok lokket med noen mill. Hun hadde nok kanskje vunnet om hun ikke trakk seg... 0 Siter
drizzle Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 I følge samobern min så var det noe med at de krevde at hun avslørte ting/skrev under noe (?).. Noe hun ikke var klar for enda.. Mulig hun har halt i land en god kontrakt selv? ;0) Hvem gikk ut ikveld da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det tenkte jeg også. Noen har nok lokket med noen mill. Hun hadde nok kanskje vunnet om hun ikke trakk seg... Enig 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hvem gikk ut ikveld da? Ingen..De bare kjemper om hvem som vinner nå =) 0 Siter
Gjest babyfood Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det tenkte jeg også. Noen har nok lokket med noen mill. Hun hadde nok kanskje vunnet om hun ikke trakk seg... Spørs det. Hun fikk jo på de to siste gangene bare 1 poeng med publikum. Grunnen til at hun har holdt seg der er fordi hun har fått så mange poeng med dommerne. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det tenkte jeg også. Noen har nok lokket med noen mill. Hun hadde nok kanskje vunnet om hun ikke trakk seg... Jeg tror nok denne Ellen Katrine eller hva hun nå heter hadde vunnet uansett.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg tror nok denne Ellen Katrine eller hva hun nå heter hadde vunnet uansett.. Ja, det er ikke så usannsynlig, de virker jo veldig begeistret for ideen hennes. Men jeg forstår ikke helt oppfinnelsen, litt treig kanskje 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.