Gå til innhold

Jepp, så er eg skilt

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

Nå har vi vært separert i et år. Ei ny dame har flyttet inn til eksmannen allerede, og det er rart å tenke på at halvsøsken til barna våre ikke er langt unna.

Eg kommer til å holde eventuell kjæreste fra ungene til eg er sikker på at han er "den rette"... Frem til da lever eg et tosidig liv. Den ordentlige mamma 50% av tiden, og MC-bærte, avstandsforelsket og våryr resten av tiden.

Litt "Forrest Gump"-tilværelse. Man vet ikke hva morgendagen vil bringe... Måtte eg finne og tørre å elske en mann igjen..

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228100-jepp-s%C3%A5-er-eg-skilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg sånn igjen i at du sier. Ny samboer hos eksen og "deltidsmor" halve tiden og våryr ute å ser på mannfolk innimellom. Det er fantastisk deilig å kunne flørte og se seg om:o)

Men jeg kommer nok til å holde igjen lenge før det kommer en ny mann inn i huset igjen. Skal nyte friheten litt ja. Ikke minst i forholde til sønnen min. Han har nok med å takle en ny person om gangen.

Lykke til med sjekkingen:o)

Gjest kvitsymra

Kjenner meg sånn igjen i at du sier. Ny samboer hos eksen og "deltidsmor" halve tiden og våryr ute å ser på mannfolk innimellom. Det er fantastisk deilig å kunne flørte og se seg om:o)

Men jeg kommer nok til å holde igjen lenge før det kommer en ny mann inn i huset igjen. Skal nyte friheten litt ja. Ikke minst i forholde til sønnen min. Han har nok med å takle en ny person om gangen.

Lykke til med sjekkingen:o)

Lykke til med sjekkingen! Fortelle gjerne hvordan det går med deg videre.

mvh

Kjenner meg godt igjen. :o) Det tok 1 1/2 år etter at jeg flyttet før jeg fant en ny kjæreste og det gikk enda et halvt år før jeg introduserte ham for ungene. Det er bare å ta tiden til hjelp og få hverdagen til å fungere og få roen over dere før en evt. parnter dras inn i det. :o)

Kos deg med singeltilværelsen en stund! :o) Lykke til!

Annonse

Gjest Ulvinnen

En MANN kan jo ikke leve og elske en og samme kvinne hele livet, sånn er det bare.

Det innlegget gir meg lyst til å spørre om tre ting:

1.Hvorfor utheving av mann? Mener du at det er mulig for 50% av befolkingen, men ikke den andre 50%?

2. De menn som lever med en kvinne hele sitt voksne liv, elsker ikke de henne?

3. Er forelskelse gyldig? Så om mannen først er forelsket i flere (som singel), kan han deretter elske en kvinne livet ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...