Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om det er noen metoder som finnes i Norge for å få større penis. På amerikanske nettsider er det en mengde med sider hvor de garanterer større penis. Men det kosterselvsagt. Finnes noe slikt i Norge? Jeg tenker ikke på noen form for operasjon eller lignende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22811-metoder-for-st%C3%B8rre-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at dersom partneren din suger deg hardt, lenge og ofte, så øker blodtrykket i penis.

Over tid så medfører dette at blodkarene i penis utvides og tar inn mer blod ved ereksjon, og penis blir større.

Denne metoden er å foretrekke og anbefales av stort sett alle menn.

Ørkenvandreren

Jeg har hørt at dersom partneren din suger deg hardt, lenge og ofte, så øker blodtrykket i penis.

Over tid så medfører dette at blodkarene i penis utvides og tar inn mer blod ved ereksjon, og penis blir større.

Og her kom den første sjarlatanen på banen.... :-)

Annonse

Det er en glimmrende metode :)

Mange menn har erfart at denne metoden ikke er velegnet dersom partneren bruker omfattende regulering på tennene og har stor sugekapasitet.

I enkelte tilfeller har man måttet gå til kirurgiske inngrep for å løse skinnfillene fra reguleringen (nei, tannstikkere er ikke tilstrekkelig), og det er rapportert om to tilfeller der hele reguleringen måtte fjernes for i det hele tatt få "demontert" dama...

I mangel av partner til å utføre jobben, har noen som i utgangspunktet er veldig smått utstyrt, prøvet med støvsugeren. Ingen normalutstyrt mann får de edlere deler inn i et standard støvsugermunnstykke...

Dette er ikke å anbefale, da komfortnivået er vesentlig redusert, og de fleste støvsugere er sjelden så glad i å få væsker i seg.

Men, dersom man i desperasjonen over ens lite omfangsrike utstyr likevel skulle finne på å prøve støvsugeren, så må du for all del ikke gjøre det med en sentralstøvsuger dersom du ikke er innenfor rekkevidde av "AV-kanppen".

Jeg kan tenke meg at dere vil anbefale det ja hehe.....

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror ikke det fins noen i Norge som driver med dette. Seriøse leger vil ikke rote seg bort i denslags.

Vær forsiktig. Det kan koste deg dyrt, anatomisk og funksjonelt å gå til slike inngrep. Det er ikke uten faremomenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...