Gjest Tore Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg bare lurer på om det er noen metoder som finnes i Norge for å få større penis. På amerikanske nettsider er det en mengde med sider hvor de garanterer større penis. Men det kosterselvsagt. Finnes noe slikt i Norge? Jeg tenker ikke på noen form for operasjon eller lignende. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Seriøst; Det prosjektet tror jeg du kan oppgi med en gang. Men du finner sikkert nok av sjarlataner som hevder det motsatte... 0 Siter
conan Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg har hørt at dersom partneren din suger deg hardt, lenge og ofte, så øker blodtrykket i penis. Over tid så medfører dette at blodkarene i penis utvides og tar inn mer blod ved ereksjon, og penis blir større. Denne metoden er å foretrekke og anbefales av stort sett alle menn. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg har hørt at dersom partneren din suger deg hardt, lenge og ofte, så øker blodtrykket i penis. Over tid så medfører dette at blodkarene i penis utvides og tar inn mer blod ved ereksjon, og penis blir større. Denne metoden er å foretrekke og anbefales av stort sett alle menn. Og her kom den første sjarlatanen på banen.... :-) 0 Siter
conan Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Og her kom den første sjarlatanen på banen.... :-) Ørkenvandreren, nå gjelder det å holde kjeft!! (Tenk om kvinnfolka finner ut at det ikke hjelper?!! Krise!!) :-) 0 Siter
conan Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Og her kom den første sjarlatanen på banen.... :-) Ørkenvandreren, nå gjelder det å holde kjeft!! (Tenk om kvinnfolka finner ut at det ikke hjelper?!! Krise!!) :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg har hørt at dersom partneren din suger deg hardt, lenge og ofte, så øker blodtrykket i penis. Over tid så medfører dette at blodkarene i penis utvides og tar inn mer blod ved ereksjon, og penis blir større. Denne metoden er å foretrekke og anbefales av stort sett alle menn. Det er en glimmrende metode 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Ørkenvandreren, nå gjelder det å holde kjeft!! (Tenk om kvinnfolka finner ut at det ikke hjelper?!! Krise!!) :-) :-)) 0 Siter
conan Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg har hørt at dersom partneren din suger deg hardt, lenge og ofte, så øker blodtrykket i penis. Over tid så medfører dette at blodkarene i penis utvides og tar inn mer blod ved ereksjon, og penis blir større. Denne metoden er å foretrekke og anbefales av stort sett alle menn. Mange menn har erfart at denne metoden ikke er velegnet dersom partneren bruker omfattende regulering på tennene og har stor sugekapasitet. I enkelte tilfeller har man måttet gå til kirurgiske inngrep for å løse skinnfillene fra reguleringen (nei, tannstikkere er ikke tilstrekkelig), og det er rapportert om to tilfeller der hele reguleringen måtte fjernes for i det hele tatt få "demontert" dama... I mangel av partner til å utføre jobben, har noen som i utgangspunktet er veldig smått utstyrt, prøvet med støvsugeren. Ingen normalutstyrt mann får de edlere deler inn i et standard støvsugermunnstykke... Dette er ikke å anbefale, da komfortnivået er vesentlig redusert, og de fleste støvsugere er sjelden så glad i å få væsker i seg. Men, dersom man i desperasjonen over ens lite omfangsrike utstyr likevel skulle finne på å prøve støvsugeren, så må du for all del ikke gjøre det med en sentralstøvsuger dersom du ikke er innenfor rekkevidde av "AV-kanppen". 0 Siter
Amiga Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg har hørt at dersom partneren din suger deg hardt, lenge og ofte, så øker blodtrykket i penis. Over tid så medfører dette at blodkarene i penis utvides og tar inn mer blod ved ereksjon, og penis blir større. Denne metoden er å foretrekke og anbefales av stort sett alle menn. Jeg kan tenke meg at dere vil anbefale det ja hehe..... 0 Siter
Amiga Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Let her: http://www.google.com/search?hl=no&safe=off&q=st%F8rre+penis&btnG=Google-s%F8k&lr=lang_no 0 Siter
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg tror ikke det fins noen i Norge som driver med dette. Seriøse leger vil ikke rote seg bort i denslags. Vær forsiktig. Det kan koste deg dyrt, anatomisk og funksjonelt å gå til slike inngrep. Det er ikke uten faremomenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.