Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det finnes noen spesielle tegn du kan se etter.

Det står ikke "homo" skrevet i panna på folk, og ikke alle homser ser ut som gutta i homsepatruljen.

Hva analsex angår, så finnes det homser som liker analsex, homser som ikke liker analsex, heteroer som liker analsex og heteroer som ikke liker analsex.

Det finnes homofobe heteroer, og det finnes (tilsynelatende) homofobe skaphomser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228110-tegn-p%C3%A5-homofil/#findComment-1720315
Del på andre sider

Gjest kinkig

Jeg tror ikke det finnes noen spesielle tegn du kan se etter.

Det står ikke "homo" skrevet i panna på folk, og ikke alle homser ser ut som gutta i homsepatruljen.

Hva analsex angår, så finnes det homser som liker analsex, homser som ikke liker analsex, heteroer som liker analsex og heteroer som ikke liker analsex.

Det finnes homofobe heteroer, og det finnes (tilsynelatende) homofobe skaphomser.

Jeg kan faktisk se det. Og har aldri tatt feil. Dette gjelder også lesbiske og pedofile. Har heller aldri tatt feil der. Men det er ikke slik at jeg kan peke på noe konkret med personen. Det holder på sett og vis at jeg ser det på øynene. Også har det noe med helheten å gjøre... komplisert å forklare. Men dette går nok på intuisjon,tipper jeg. Har jeg et bilde eller en person foran meg,så vet jeg uansett automatisk mye om vedkommende.

Alikevel skiller homofile seg ut. Tror egentlig at de fleste bør kunne se dette spesielle med øynene på dem. Uten at jeg klarer å forklare nøyaktig hva det er. For på lesbiske og pedofile,så er det på sett og vis helt andre vesentrekk enn bare øynene som skiller seg ut. På lesbiske er det mer det ytre og ikke det indre. Huff... komplisert... angrer nesten på at jeg skrev dette innlegget... he he :-) Men sender det alikevel. Ha en god dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228110-tegn-p%C3%A5-homofil/#findComment-1720536
Del på andre sider

Jeg kan faktisk se det. Og har aldri tatt feil. Dette gjelder også lesbiske og pedofile. Har heller aldri tatt feil der. Men det er ikke slik at jeg kan peke på noe konkret med personen. Det holder på sett og vis at jeg ser det på øynene. Også har det noe med helheten å gjøre... komplisert å forklare. Men dette går nok på intuisjon,tipper jeg. Har jeg et bilde eller en person foran meg,så vet jeg uansett automatisk mye om vedkommende.

Alikevel skiller homofile seg ut. Tror egentlig at de fleste bør kunne se dette spesielle med øynene på dem. Uten at jeg klarer å forklare nøyaktig hva det er. For på lesbiske og pedofile,så er det på sett og vis helt andre vesentrekk enn bare øynene som skiller seg ut. På lesbiske er det mer det ytre og ikke det indre. Huff... komplisert... angrer nesten på at jeg skrev dette innlegget... he he :-) Men sender det alikevel. Ha en god dag.

Men det at du aldri har tatt feil når du har "gjettet" at noen er det, betyr ikke at du ikke har sett flere hvor du ikke har gjettet det...:-)

Men joda, det er nok en god del tegn, både subtile og mer tydlige. Og dette med øynene/blikket har jeg hørt flere si, spesiellt i forbindelse med at kvinner skjønner at en mann er homo.

"........................................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228110-tegn-p%C3%A5-homofil/#findComment-1721196
Del på andre sider

Gjest Hetero35

HMM! Jeg har mange ganger blitt beskyldt for kanskje å være homofil. Men jeg kan ikke fordra å ha sex med mitt eget kjønn. Det er greit å være gode venner og få en kamerat-klem og være litt meterofile bare for å fyre løs for morroskyld og ha en klar forståelse av en felles interresse. På en forsiktig humoristisk måte mellom oss gutta. Verden forandrer seg hele tiden og hvordan vi som er hetero skal og ikke skal oppføre oss forandrer seg også. Samme hva folk ser eller ikke ser i mine øyne så føler jeg meg ikke som homo. Jeg har jo lyst å dele livet med ei som er hunkjønn og ha et sexuellt samkvem med henne. Et problem som oppstår er jo da at alle sier at jeg er homo så sjansene for å møte ei som jeg vil ha sex med minker enormt. Er det en policy på dette området i det offentlige eller er det noe som skjer bare kulturellt. Er det tegnene i min hjerne og mitt hjerte som betyr mest. Selv om man oppfører seg som en potensiell homo eller ser ut som en eller har disse spesielle øynene (RÅDYR ØYNE) og selv da sier at man ikke er homo og blir automatisk beskylt for å være skaphomse så kan det jo forsatt hende at man bare er hetero men ser litt spesiell ut også? Oppførsel og hvordan man ser på ting kommer også av hvor og hvem man har oppvokst med. Jeg tror at de menn som har oppvokst med sin mor blir lettere tatt for å være homo enn menn som har oppvokst med sin far eller far og mor. Så er jeg homo da? Bare fordi noe vil putte meg i den båsen slik at de får flere kvinner for seg selv??? Jeg tror det ligger mer bak denne hypotesen homofili enn at folk automatisk blir satt i bås ifra naturens side. Untatt de som bekrefter og sier at de er homofile og vil ha det sånn!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228110-tegn-p%C3%A5-homofil/#findComment-1721350
Del på andre sider

Annonse

Icora Panter

Hvordan vet du det da? Spør du alle liksom??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228110-tegn-p%C3%A5-homofil/#findComment-1723293
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...