Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Man kan være kåt uten at det viser på kroppen. Jeg klarer for eksempel ikke bli våt i de to første timene etter jeg har våkna. Har ingenting med kjæresten min å gjøre, eller min seksualitet. Det er slik kroppen virker og det er helt naturlig. Samtlige leger vil nok gå god for det. Kjæresten er voksen nok til å se på det som hva det er. Jøss!! Morgenen er da den tiden man er mest kåt i følge forskere og tester, siden hormom nivået da er på topp. Mye rart skjønner jeg, veldig glad jeg ikke har vært borti noe av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg sier at det er naturlig, og ikke nødvendigvis et problem. Men nå gir jeg meg. Du er tydeligvis så innsnevret i ditt syn på sex/seksualitet og i din evne til å forstå og lytte til andres erfaringer at dette er meningsløst. Du er minst like innsnevret siden du ikke kan godta at de fleste nok ikke er som deg og din partner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 For å holde meg til saken - og ikke deg - så skal jeg si hva jeg mener - om saken:-) Det er helt normalt at en mann ikke mister ereksjonen under en sexakt - selv om den varer i 45 minutter eller mer. Men en sexakt kan bestå av svært mye forskjellig - og det er helt individuelt hva ulike mennesker liker å gjøre - og å motta - og helt uanhengig av kjønn. Noen er mer glad enn andre i å gi oralsex, noen er mer glad i å motta - og er ikke spesielt begeistret for oralsex i hele tatt, uansett om det gis eller mottas. Og alt av dette er "naturlig" - fordi det er helt naturlig at vi alle har ulik smak (også innenfor det seksuelle). Og årsaken til at noen blir slappe under sexakten kan også være helt forskjellig. Og om det medfører et problem for en eller begge parter er også helt forskjellig - ikke minst avhenger det av om han lett får den stiv igjen når den skal "brukes". For jenter er det like forskjellig. Noen blir våte av nesten "ingen ting" - og det kan for noen faktisk oppleves som et problem. Andre blir ikke spesielt våte uansett hvor kåte de er. Slik sett er jentenes problem med manglende våthet enklere å gjøre noe med, siden det er lettere å bruke egnet glidemiddel enn det er for mannen å spjelke penisen stiv:-) Og det jeg synes du gjør feil, er at du bruker egne erfaringer til å fortelle at alt annet er "unormalt" - og at du insinuerer og påstå på en heller ufin måte at andre kvinners partnere er mye dårligere enn dine - og/eller at du er i stand til å kåte opp mennene bedre enn hva de kan. For sistnevnte viser bare hvor lite du vet - eller at du bare er ute etter å kverulere...? Du sa det mye bedre enn jeg klarte 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Min siste kommentar, som viser hvorfor jeg ikke gidder å diskutere med drittunger. Dette skriver du: "Synes det er helt utrolig at du mener det er helt hinsides at en gutt kan ha stå mens han slikker en jente." Dette påstår du altså at jeg har sagt, på tross av at hverken jeg eller noen andre noengang har sagt noe i nærheten av det du sier der. Hvis du gidder å bruke innsiden av hodet ditt, så ser du det også. Grunnen til at jeg ikke diskuterer med slike som deg, er at hvis jeg sier at "det er ikke unormalt for kvinner å barbere musa", så leser du det som "det er unormalt for kvinner å ikke barbere musa". Absolutt alle med et minimum av intellekt ser de logiske manglene, selv om ikke du gjør det, og det er selvsagt helt åpenbart at det er bortkastet tid å forsøke å diskutere med deg. Enkelt og greit. ".........................................." ""Synes det er helt utrolig at du mener det er helt hinsides at en gutt kan ha stå mens han slikker en jente." Dette påstår du altså at jeg har sagt, på tross av at hverken jeg eller noen andre noengang har sagt noe i nærheten av det du sier der. " Joda, du har sagt dette, gå tilbake og les dine innlegg. Du har både sagt at det er vanligst at en gutt ikke har stå når han slikker, og at det er nærmest umulig for en gutt å ha stå om ingen berører pikken hans. Ikke ro nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Da er det din erfaring, men en god del mennekser erafrer ikke det. kanskje ikke blant dine venner, men mange nok til å si at de fleste mennesker (enten som et unntak eller regel) klarer ikke alltid å være harde eller våte selv om de er opphisset. Uten at det har noe med situasjon eller partner å gjøre. Bare gi opp - det du sier går rett og slett ikke inn, og h*n evner åpenbart ikke å forstå språket :-) "............................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poseidon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Igjen,, hallo hallo? Jeg sier da ikke at det ikke eksisterer folk med ereksjonsproblemer jeg vet da det. Men det er da for guds skyld ikke vanlig å ha problemer! Hjelp hjelp hjelp. Siden det er få menn som har svart her , så kan jeg si at jeg selv kan variere i stivhet . Det kommer av mange ting , hvilken fase i livet jeg befinner i meg , har vært i en fase med mye stress de siste årene , og merker jeg må ha mer direkte stimuli nå enn før. Også hvor mange ganger man har elsket før på dagen . Jeg syns det er litt merkelig at du ikke har merket variasjon i stivhet med de du har vært sammen med, har jeg hatt sex flere ganger en dag , og skal slikke dama ,er det ikke alltid den er steinhard nei, men litt oralsex så hjelper jo det. Også hatt litt problemer første gang med en ny dame også jeg , så vi er nok forskjellig ja 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 For å holde meg til saken - og ikke deg - så skal jeg si hva jeg mener - om saken:-) Det er helt normalt at en mann ikke mister ereksjonen under en sexakt - selv om den varer i 45 minutter eller mer. Men en sexakt kan bestå av svært mye forskjellig - og det er helt individuelt hva ulike mennesker liker å gjøre - og å motta - og helt uanhengig av kjønn. Noen er mer glad enn andre i å gi oralsex, noen er mer glad i å motta - og er ikke spesielt begeistret for oralsex i hele tatt, uansett om det gis eller mottas. Og alt av dette er "naturlig" - fordi det er helt naturlig at vi alle har ulik smak (også innenfor det seksuelle). Og årsaken til at noen blir slappe under sexakten kan også være helt forskjellig. Og om det medfører et problem for en eller begge parter er også helt forskjellig - ikke minst avhenger det av om han lett får den stiv igjen når den skal "brukes". For jenter er det like forskjellig. Noen blir våte av nesten "ingen ting" - og det kan for noen faktisk oppleves som et problem. Andre blir ikke spesielt våte uansett hvor kåte de er. Slik sett er jentenes problem med manglende våthet enklere å gjøre noe med, siden det er lettere å bruke egnet glidemiddel enn det er for mannen å spjelke penisen stiv:-) Og det jeg synes du gjør feil, er at du bruker egne erfaringer til å fortelle at alt annet er "unormalt" - og at du insinuerer og påstå på en heller ufin måte at andre kvinners partnere er mye dårligere enn dine - og/eller at du er i stand til å kåte opp mennene bedre enn hva de kan. For sistnevnte viser bare hvor lite du vet - eller at du bare er ute etter å kverulere...? Nå sier du jo det samme som meg. At det er ikke så rart at en mann mister ereskjonen når han utfører oralsex hvis han ikke liker dette, ergo han mister litt tenning. Å miste ereksjonen pga mindre tenning er jo natrulig og logisk. Det dere hevder er at det er like vanlig selv om gutten er beinkåt, og der steiler jeg. Hardhet kommer av tenning og kåthet ikke sant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bare gi opp - det du sier går rett og slett ikke inn, og h*n evner åpenbart ikke å forstå språket :-) "............................................" Jeg har skjønt det nå Men man vil jo så gjerne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 At du har full kontroll på det - ja! At jeg har full kontroll på hva da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ""Synes det er helt utrolig at du mener det er helt hinsides at en gutt kan ha stå mens han slikker en jente." Dette påstår du altså at jeg har sagt, på tross av at hverken jeg eller noen andre noengang har sagt noe i nærheten av det du sier der. " Joda, du har sagt dette, gå tilbake og les dine innlegg. Du har både sagt at det er vanligst at en gutt ikke har stå når han slikker, og at det er nærmest umulig for en gutt å ha stå om ingen berører pikken hans. Ikke ro nå. "Joda, du har sagt dette, gå tilbake og les dine innlegg. Du har både sagt at det er vanligst at en gutt ikke har stå når han slikker, og at det er nærmest umulig for en gutt å ha stå om ingen berører pikken hans. Ikke ro nå." *LOL* Man trenger faktisk ikke si noe til deg. Du klarer å slå ut deg selv med kun dine egne uttalelser. Les hva Goliath skriver til deg, og la det synke inn. Det er faktisk veldig beskrivende, og for din egen del ville du tjent på å gå litt inn i deg selv når det gjelder din evne til saklighet i diskusjoner. Det er ingen so gidder å diskutere deg i lengden når du lyver om hva andre har sagt. "............................................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Herregud jeg begynner å lure jeg nå altså. Er det virkelig bare de jeg har vært med som har stå under oralsex? Er det virkelig SÅ utrolig? Det er ikke så utrolig. Det er faktisk like lite utrolig som det også er vanlig at noen menn blir slappe mens de gir oralsex. Eller at noen kvinner blir tørrere i løpet av en lang sexakt. Begge deler er "normalt" - og en stiv pikk eller våt fitte er ikke det eneste som indikerer at man er kåt. Og stiv pikk eller våt fitte betyr heller ikke at man faktisk er kåt. På samme måte er ikke slapp pikk eller tørr fitte en klar indikasjon på at vedkommende ikke kan være kåt. Det som eventuelt er utrolig er hvis noen med en del erfaring faktisk påstår at ovennevnte ikke er tilfelle...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 "Joda, du har sagt dette, gå tilbake og les dine innlegg. Du har både sagt at det er vanligst at en gutt ikke har stå når han slikker, og at det er nærmest umulig for en gutt å ha stå om ingen berører pikken hans. Ikke ro nå." *LOL* Man trenger faktisk ikke si noe til deg. Du klarer å slå ut deg selv med kun dine egne uttalelser. Les hva Goliath skriver til deg, og la det synke inn. Det er faktisk veldig beskrivende, og for din egen del ville du tjent på å gå litt inn i deg selv når det gjelder din evne til saklighet i diskusjoner. Det er ingen so gidder å diskutere deg i lengden når du lyver om hva andre har sagt. "............................................" Her er det ene innlegget ditt de tom at det må berøring til for å holde den hard, det andre fant jeg ikk ei slengen, men kan lete det fram. Hvem lyver nå? : Re: Er det normalt å blii slapp under sex? Herregud da. Hvor har jeg snakket om "normalt" eller ikke? Det eneste jeg har sagt, er at hvis pikken f.eks ikke er i berøring med noe på lang tid, så er det selvfølgelig normalt at den ikke holder seg dirrende hard hele tiden. Hvis du av en eller anenen grunn er nødt til å protestere på en selvfølgelighet som dette, så setter jeg virkelig spørsmålstegn ved alderen og/eller modenheten din. Sorry, jeg gidder ikke diskutere med folk som ikke leser det man skriver. Ha en god dag :-) ".............................................." - Prozak 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 At jeg har full kontroll på hva da? Pikken hans. Jeg synes det er rart du får med deg hvordan den er hele tiden når du får oralsex. Du sier det er uten fysisk stimuli, altså må det være fordi du ser på den hele tiden. Skjønner ikke hva dere gjør.......alltid 69, også ligger du og stirrer på den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 "Joda, du har sagt dette, gå tilbake og les dine innlegg. Du har både sagt at det er vanligst at en gutt ikke har stå når han slikker, og at det er nærmest umulig for en gutt å ha stå om ingen berører pikken hans. Ikke ro nå." *LOL* Man trenger faktisk ikke si noe til deg. Du klarer å slå ut deg selv med kun dine egne uttalelser. Les hva Goliath skriver til deg, og la det synke inn. Det er faktisk veldig beskrivende, og for din egen del ville du tjent på å gå litt inn i deg selv når det gjelder din evne til saklighet i diskusjoner. Det er ingen so gidder å diskutere deg i lengden når du lyver om hva andre har sagt. "............................................" og her var den om at man ikke er hard når man slikker: Re: Er det normalt å blii slapp under sex? Kommer an på hvor lenge man har sex, hva man gjør, hvor aktiv man er og hvem som er aktiv når etc. etc. Hvis man f.eks ligger og slafser mellom kvinnelår i tre kvarter, så er det relativt normalt å ikke være steinhard hele tiden :-) ".............................................." - Prozak Svar på dette innlegget Tips en venn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Pikken hans. Jeg synes det er rart du får med deg hvordan den er hele tiden når du får oralsex. Du sier det er uten fysisk stimuli, altså må det være fordi du ser på den hele tiden. Skjønner ikke hva dere gjør.......alltid 69, også ligger du og stirrer på den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nå sier du jo det samme som meg. At det er ikke så rart at en mann mister ereskjonen når han utfører oralsex hvis han ikke liker dette, ergo han mister litt tenning. Å miste ereksjonen pga mindre tenning er jo natrulig og logisk. Det dere hevder er at det er like vanlig selv om gutten er beinkåt, og der steiler jeg. Hardhet kommer av tenning og kåthet ikke sant. En mann kan være kåt som f..en uten at han må ha en beinhard en hele tiden. Og det er ikke unormalt. På samme måte kan en kvinne være kåt som bare f..en, uten at hun nødvendigvis er klissblaut hele tiden hun er kåt av den grunn. Vi er alle forskjellige, og vi reagerer alle på forskjellige måter - også når det gjelder stivhet og våthet. Personlig våkner jeg ofte med en stiv en hver morgen. Men det betyr ikke at jeg er kåt av den grunn.... Og jeg tipper det også finnes damer som blir fuktige nedentil, uten at det alltid betyr at de er kåte... Jeg kjenner i hvert fall kvinner som er fuktige når de våkner, uten at heller de er kåte av den grunn. Så min påstand er at du trekker alt for enkle og raske konklusjoner på hva en stiv pikk betyr eller ikke betyr. Og den det først og fremst vil være uheldig for er deg - etterhvert som du treffer nye sexpartnere, og trekker gale konklusjoner basert på deres (helt normale) fysiske reaksjoner nedentil.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er ikke så utrolig. Det er faktisk like lite utrolig som det også er vanlig at noen menn blir slappe mens de gir oralsex. Eller at noen kvinner blir tørrere i løpet av en lang sexakt. Begge deler er "normalt" - og en stiv pikk eller våt fitte er ikke det eneste som indikerer at man er kåt. Og stiv pikk eller våt fitte betyr heller ikke at man faktisk er kåt. På samme måte er ikke slapp pikk eller tørr fitte en klar indikasjon på at vedkommende ikke kan være kåt. Det som eventuelt er utrolig er hvis noen med en del erfaring faktisk påstår at ovennevnte ikke er tilfelle...... Hvorfor er det så utrolig at jeg ikke har opplevd det gjennom mitt nesten 20 årige sexliv? Fordi du HAR opplevd det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Pikken hans. Jeg synes det er rart du får med deg hvordan den er hele tiden når du får oralsex. Du sier det er uten fysisk stimuli, altså må det være fordi du ser på den hele tiden. Skjønner ikke hva dere gjør.......alltid 69, også ligger du og stirrer på den? Du skjønner sikkert såpass at jeg ikke ser på den HELE tiden. Men som regel ligger han på siden slik at jeg lett kan se utstyret hans, og jeg liker også å se på den, for en ståpikk er jo deilig opphissende å se på. Særlig når en ser at han jukker litt med hoftene i løse lufta fordi han blir så kåt av å slikke meg. Nå er pikken ganske sentral under sex, så det er ikke så vanskelig å ha oversikten over den da... Gjemmer din mann pikken under dyna eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Blir jo flåsete når dere er så uskalige. Prøver å få meg til å tro at det er unatrulig at gutter har ståkukk? Eh? Gir dere opp jeg, jeg vet hva jeg har erfart og jeg kan vel kanskje si jeg er heldig da som ikke har opplevd en slapp gutt siden alle gutter sliter så veldig med dette... "Prøver å få meg til å tro at det er unatrulig at gutter har ståkukk?" Et godt eksempel på en flåsete kommentar. Ingen andre enn deg har kommet med slike påstander - og du legger de frem som om andre har gjort det, og bruker det (en løgn) for å fremme dine egne motargumenter. Hvordan synes du at man skal kunne besvare dine motargumenter fremsatt på bakgrunn av dine (løgnaktige) påstander om hva andre har sagt? Argumenterer jeg mot dem, så aksepterer jeg jo at andre har påstått det - hvilket de jo ikke har. Så det er du som legger opp til usaklighet i diskusjonen..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juhanita Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 En mann kan være kåt som f..en uten at han må ha en beinhard en hele tiden. Og det er ikke unormalt. På samme måte kan en kvinne være kåt som bare f..en, uten at hun nødvendigvis er klissblaut hele tiden hun er kåt av den grunn. Vi er alle forskjellige, og vi reagerer alle på forskjellige måter - også når det gjelder stivhet og våthet. Personlig våkner jeg ofte med en stiv en hver morgen. Men det betyr ikke at jeg er kåt av den grunn.... Og jeg tipper det også finnes damer som blir fuktige nedentil, uten at det alltid betyr at de er kåte... Jeg kjenner i hvert fall kvinner som er fuktige når de våkner, uten at heller de er kåte av den grunn. Så min påstand er at du trekker alt for enkle og raske konklusjoner på hva en stiv pikk betyr eller ikke betyr. Og den det først og fremst vil være uheldig for er deg - etterhvert som du treffer nye sexpartnere, og trekker gale konklusjoner basert på deres (helt normale) fysiske reaksjoner nedentil.... Som sagt før. Så vet jeg at morrabrød ikke er liks kåt, og likenes er ikke våthet hos jenter lik kåt. Men faktisk så er kåthet alltid lik våt, og etter det jeg vet om de jeg har vært borti da så er faktisk kåt=hard for dem. Tro det eller ei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228111-er-det-normalt-%C3%A5-blii-slapp-under-sex/page/5/#findComment-1722888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.