Gå til innhold

Er det normalt å blii slapp under sex?

Anbefalte innlegg

Gjest juhanita

En mann kan være kåt som f..en uten at han må ha en beinhard en hele tiden.

Og det er ikke unormalt.

På samme måte kan en kvinne være kåt som bare f..en, uten at hun nødvendigvis er klissblaut hele tiden hun er kåt av den grunn.

Vi er alle forskjellige, og vi reagerer alle på forskjellige måter - også når det gjelder stivhet og våthet.

Personlig våkner jeg ofte med en stiv en hver morgen.

Men det betyr ikke at jeg er kåt av den grunn....

Og jeg tipper det også finnes damer som blir fuktige nedentil, uten at det alltid betyr at de er kåte...

Jeg kjenner i hvert fall kvinner som er fuktige når de våkner, uten at heller de er kåte av den grunn.

Så min påstand er at du trekker alt for enkle og raske konklusjoner på hva en stiv pikk betyr eller ikke betyr.

Og den det først og fremst vil være uheldig for er deg - etterhvert som du treffer nye sexpartnere, og trekker gale konklusjoner basert på deres (helt normale) fysiske reaksjoner nedentil....

"Og den det først og fremst vil være uheldig for er deg - etterhvert som du treffer nye sexpartnere, og trekker gale konklusjoner basert på deres (helt normale) fysiske reaksjoner nedentil.... "

Hvorfor det? Jeg vil da ikke være sammen med en som ikke tenner meg, og en med slapp snopp tenner ikke meg, så da er det vel bra at en kan finne en man passer med?

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• Prozak

18

• mil1365380270

5

• jaime

2

Gjest juhanita

"Prøver å få meg til å tro at det er unatrulig at gutter har ståkukk?"

Et godt eksempel på en flåsete kommentar.

Ingen andre enn deg har kommet med slike påstander - og du legger de frem som om andre har gjort det, og bruker det (en løgn) for å fremme dine egne motargumenter.

Hvordan synes du at man skal kunne besvare dine motargumenter fremsatt på bakgrunn av dine (løgnaktige) påstander om hva andre har sagt?

Argumenterer jeg mot dem, så aksepterer jeg jo at andre har påstått det - hvilket de jo ikke har.

Så det er du som legger opp til usaklighet i diskusjonen.....

Men for meg virker det da som det er det dere mener når dere er så overveldet av mine erfaringer. Er det nå jeg skal dra inn standard argumentet til DOL kjerringene? : Misunnelig? *ler*

Hvorfor er det så utrolig at jeg ikke har opplevd det gjennom mitt nesten 20 årige sexliv? Fordi du HAR opplevd det?

Jeg har opplevd at ulike kvinner reagerer på helt ulike måter "nedentil" - og jeg tror det er helt normalt.

I tillegg så har jeg lest en del gjennom årene, og ikke minst hørt en del, fra venner av begge kjønn.

Og det erfaringsgrunnlaget er nok vesentlig bredere enn dine begrensede egne erfaringer....:-)

Du skjønner sikkert såpass at jeg ikke ser på den HELE tiden. Men som regel ligger han på siden slik at jeg lett kan se utstyret hans, og jeg liker også å se på den, for en ståpikk er jo deilig opphissende å se på.

Særlig når en ser at han jukker litt med hoftene i løse lufta fordi han blir så kåt av å slikke meg. Nå er pikken ganske sentral under sex, så det er ikke så vanskelig å ha oversikten over den da... Gjemmer din mann pikken under dyna eller?

Baserer du mesteparten av dine erfaringer på hva du har opplevd med "han"....?

javel...:-)

Gjest juhanita

Jeg har opplevd at ulike kvinner reagerer på helt ulike måter "nedentil" - og jeg tror det er helt normalt.

I tillegg så har jeg lest en del gjennom årene, og ikke minst hørt en del, fra venner av begge kjønn.

Og det erfaringsgrunnlaget er nok vesentlig bredere enn dine begrensede egne erfaringer....:-)

Ja, selvsagt. Alle har problemer, må jo det når du har det, ikke sant? Nei, nå må jeg le..

Annonse

"Og den det først og fremst vil være uheldig for er deg - etterhvert som du treffer nye sexpartnere, og trekker gale konklusjoner basert på deres (helt normale) fysiske reaksjoner nedentil.... "

Hvorfor det? Jeg vil da ikke være sammen med en som ikke tenner meg, og en med slapp snopp tenner ikke meg, så da er det vel bra at en kan finne en man passer med?

Du forstår visst ikke hva jeg skriver du - enda jeg forsøker å gjøre det så enkelt som bare mulig?

Svaret ditt er så "god dag man økseskaft" som det er mulig å få til.

Og da takker jeg for meg i denne diskusjonen tror jeg:-)

Ja, selvsagt. Alle har problemer, må jo det når du har det, ikke sant? Nei, nå må jeg le..

Hvor er "problemet" hen i det jeg skriver?

Det er jo du som forsøker å lage problemer ut av helt naturlige reaksjoner....

Og da får du løse dem på din måte, for enten er du et forumtroll - eller så har du bare svært vanskelig for å forstå.

Ingen av delene ønsker jeg å kaste bort mer tid på....

og her var den om at man ikke er hard når man slikker:

Re: Er det normalt å blii slapp under sex?

Kommer an på hvor lenge man har sex, hva man gjør, hvor aktiv man er og hvem som er aktiv når etc. etc. Hvis man f.eks ligger og slafser mellom kvinnelår i tre kvarter, så er det relativt normalt å ikke være steinhard hele tiden :-)

".............................................."

- Prozak

Svar på dette innlegget Tips en venn!

Der viser du akkurat det jeg snakker om.

Teskje: Jeg sier der at det neppe er unormalt å ikke ha stå hele tiden, hvis man holder på lenge uten stimulans.

Skjønner du? (Neppe).

Jeg sier IKKE at det er unormalt å faktisk beholde ereksjonen i 45 minutter.

Fatter ikke at det går an å ikke forstå dette. Det er så enkelt og rett frem skrevet som det bare kan får blitt.

Som sagt før. Så vet jeg at morrabrød ikke er liks kåt, og likenes er ikke våthet hos jenter lik kåt.

Men faktisk så er kåthet alltid lik våt, og etter det jeg vet om de jeg har vært borti da så er faktisk kåt=hard for dem. Tro det eller ei.

"Men faktisk så er kåthet alltid lik våt,"

For deg ja - men ikke alle andre, for vi er alle forskjellig.

Tro det eller ei:-)

Gjest juhanita

"Men faktisk så er kåthet alltid lik våt,"

For deg ja - men ikke alle andre, for vi er alle forskjellig.

Tro det eller ei:-)

Men du har jo minst like store problemer med å skjønne at det går ann å være som meg og ha opplevd det jeg har.

Vil si at å virke slik en skal vher gang bør kalles mer vanlig enn å ikke funke alle gangene.

Annonse

Her er det ene innlegget ditt de tom at det må berøring til for å holde den hard, det andre fant jeg ikk ei slengen, men kan lete det fram. Hvem lyver nå?

:

Re: Er det normalt å blii slapp under sex?

Herregud da. Hvor har jeg snakket om "normalt" eller ikke? Det eneste jeg har sagt, er at hvis pikken f.eks ikke er i berøring med noe på lang tid, så er det selvfølgelig normalt at den ikke holder seg dirrende hard hele tiden. Hvis du av en eller anenen grunn er nødt til å protestere på en selvfølgelighet som dette, så setter jeg virkelig spørsmålstegn ved alderen og/eller modenheten din.

Sorry, jeg gidder ikke diskutere med folk som ikke leser det man skriver. Ha en god dag :-)

- Prozak

Igjen sier jeg at én ting er normalt, og ikke at den "andre" tingen er unormalt. Enhver med et minimum av intelligens skjønner dette. Jeg tror faktisk ikke det er noen andre enn deg i denne tråden som ikke forstår så enkle ting. Ikke er det noen andre her som har en trang til å dikte opp hva andre har sagt, heller. Ganske åpenbart, egentlig.

"..........................................."

Gjest juhanita

Der viser du akkurat det jeg snakker om.

Teskje: Jeg sier der at det neppe er unormalt å ikke ha stå hele tiden, hvis man holder på lenge uten stimulans.

Skjønner du? (Neppe).

Jeg sier IKKE at det er unormalt å faktisk beholde ereksjonen i 45 minutter.

Fatter ikke at det går an å ikke forstå dette. Det er så enkelt og rett frem skrevet som det bare kan får blitt.

Ja, nå begrenser du det til at det neppe er unroamlt kanskje. Kjøp påhengsmotor så slipper du ro.

Ha en god aften!

Du forstår visst ikke hva jeg skriver du - enda jeg forsøker å gjøre det så enkelt som bare mulig?

Svaret ditt er så "god dag man økseskaft" som det er mulig å få til.

Og da takker jeg for meg i denne diskusjonen tror jeg:-)

Det er helt fantastisk, ikke sant? Jeg er nesten litt imponert over en slik vedvarende stahet og motstand mot logikk :-)

"............................................."

Gjest Ulvinnen

Men for meg virker det da som det er det dere mener når dere er så overveldet av mine erfaringer. Er det nå jeg skal dra inn standard argumentet til DOL kjerringene? : Misunnelig? *ler*

Jeg prøvde å nå å lese litt mer av hva som har foregått i denne tråden etter at jeg forsvarte deg.

"Er det nå jeg skal dra inn standard argumentet til DOL kjerringene? : Misunnelig? *ler* "

Men med denne uttalelsen overbeviste du meg om at du bare er et troll. Når du ikke klarer å provosere andre til å kalle deg misunnelig, så gjør du det selv. Det er vel du som er stalkeren til lillemus også?

Beklager at jeg forsvarte deg, det skal ikke gjenta seg.

Gjest grow up

Lengre tid, da snakker vi timer da, og det er da ikke vanlig å ha sex så lenge?

Og hvis du spør noen av dine mannlige venner som liker å slikke så skal du få høre at de faktisk blir hardere av å slikke damen sin selv om ingen da tar på hans penis.

Utrolig at noe så lite som at en mann faktisk greier å holde en ereksjon gjennom en hel sex akt, skal høres så utrolig vilt og overdådig ut for enkelte.

Pikken er da bygd for å være hard under sex, og da tåler den det nok også skal du se.

Hmm det er ikke alle menn som blir STEIKÅT av å slikke damen sin heller da.

Men de slikker damen sin for de liker at dama blir kåt av det og liker å gjør henne glad.

Men man trenger ikke være stiv under oralen om man ikke blir STEINKÅT av det og jukker ut i luften bare fordi de slikker.

Folk er annerledes og det man blir kåt av er annerledes.

Gjest 020101

Jøss!! Morgenen er da den tiden man er mest kåt i følge forskere og tester, siden hormom nivået da er på topp.

Mye rart skjønner jeg, veldig glad jeg ikke har vært borti noe av det.

Å giid! Sier du det?! Morgenen alstå?! NÅ MÅ ALLE BARE SE Å BLI KÅT OM MORNINGEN FOR I FØLGE JUHANITA HER SÅ ER DET ABSOLUTT DET HELT NORMALE OG SKAL BARE SKJE ALTSÅ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...