Gå til innhold

Er det normalt å blii slapp under sex?

Anbefalte innlegg

Gjest hahahahahahha

*lol* Du tror det er umulig å være kåt når man slikker en jente? Deg om det. Ja, de forblir harde og kanskje hardere mens de slikker meg, de tenner jo enormt på det.

Det kan selvsagt skje at vi også knuller i timesvis en gang i blant, men det er da sjelden, ikke tiden en holder på som er viktig da. Og joda, de blir svette og herlige akkurat som meg.

Har du mindreverdighetskomplekser eller? Hvis du mener det der høres SÅ voldsom ut?

Dream on. Du digger deg selv tydeligvis. Kanskje du bør ha sex med deg selv du som er så jævla deilig?

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• Prozak

18

• mil1365380270

5

• jaime

2

Det er helt fantastisk, ikke sant? Jeg er nesten litt imponert over en slik vedvarende stahet og motstand mot logikk :-)

"............................................."

Det er noe "trollete" over det - spør du meg.

Ikke mulig å være så blåst for alt som heter logikk og fornuft vel? :-)

Ja, jeg er ikke lesbisk, det trodde jeg faktisk kom fram. Så de jeg har hatt meg med er hanner.

Den ene du muligens har hatt deg med var nok sansynligvis en han ja...:-)

Enten det, eller så har du lest for mye i disse pubertale jentebladene.....

mil1365380270

Du skjønner sikkert såpass at jeg ikke ser på den HELE tiden. Men som regel ligger han på siden slik at jeg lett kan se utstyret hans, og jeg liker også å se på den, for en ståpikk er jo deilig opphissende å se på.

Særlig når en ser at han jukker litt med hoftene i løse lufta fordi han blir så kåt av å slikke meg. Nå er pikken ganske sentral under sex, så det er ikke så vanskelig å ha oversikten over den da... Gjemmer din mann pikken under dyna eller?

Så der kom det ja - du følger ikke med hele tiden, du bare tror det er sånn?! Og enda er du så påståelig. Ja, ja....

Nei, han gjemmer den ikke. Men jeg er for opptatt til å få med meg hva som skjer rundt meg. Du som er så erfaren, vet sikkert hva jeg mener.

Gjest juhanita

Så der kom det ja - du følger ikke med hele tiden, du bare tror det er sånn?! Og enda er du så påståelig. Ja, ja....

Nei, han gjemmer den ikke. Men jeg er for opptatt til å få med meg hva som skjer rundt meg. Du som er så erfaren, vet sikkert hva jeg mener.

hehe.. dust.. spiller det egentlig noen rolle? Jeg vet hva jeg opplever og du vet hva du opplever. Uansett ville jeg ikke hatt en mann som ikke funket ordentlig.

Annonse

Gjest juhanita

Den ene du muligens har hatt deg med var nok sansynligvis en han ja...:-)

Enten det, eller så har du lest for mye i disse pubertale jentebladene.....

Ja, helt sikkert. For det finnes vel knapt en mann der ute som greier å få ståpikk. Stakars deg bitre mann.

hehe.. dust.. spiller det egentlig noen rolle? Jeg vet hva jeg opplever og du vet hva du opplever. Uansett ville jeg ikke hatt en mann som ikke funket ordentlig.

Og de fleste menn ville nok heller ikke ha en kvinne som ikke funker ordentlig - ala slike som deg:-)

Ja, helt sikkert. For det finnes vel knapt en mann der ute som greier å få ståpikk. Stakars deg bitre mann.

Ser ut til at jeg traff spikeren på hodet der ja....

Men du har likevel mye å se frem til, for den virkelige verden er litt annerledes men mye bedre enn dine pubertale fantasier:-)

Gjest juhanita

Og de fleste menn ville nok heller ikke ha en kvinne som ikke funker ordentlig - ala slike som deg:-)

Jeg funker ordentlig, blir våt da jeg skal osv. Ikke fått noen klager jeg. Men så har jeg da også bare vært borti skikkelige menn ;o)

Gjest juhanita

Ser ut til at jeg traff spikeren på hodet der ja....

Men du har likevel mye å se frem til, for den virkelige verden er litt annerledes men mye bedre enn dine pubertale fantasier:-)

Traff spikeren på hodet ved å si at jeg er fjorten og har hatt en sexpartner? Hvis du har lest noe av det jeg har skrevet så vet du bedre. Men hvis det gjør at du føler deg bedre og mer mann ved å ignorere at det finnes mer virile menn der ute enn deg, så versågod!

Hva du måtte mene betyr ikke noe for meg om det er det du tror.

Traff spikeren på hodet ved å si at jeg er fjorten og har hatt en sexpartner? Hvis du har lest noe av det jeg har skrevet så vet du bedre. Men hvis det gjør at du føler deg bedre og mer mann ved å ignorere at det finnes mer virile menn der ute enn deg, så versågod!

Hva du måtte mene betyr ikke noe for meg om det er det du tror.

Les og lær - så er du forberedt på fremtidige "skuffelser":

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114907

ps: artikkelen handler ikke bare om diabetikere.

Sitat: "De fleste menn vil oppleve potensproblemer en eller annen gang i løpet av livet, og problemet øker med alderen."

Bare for å forklare deg at dette er helt "normalt", men at det selvfølgelig også er normalt ikke å få slike problemer.

Lykke til med fremtiden:-)

Annonse

Jeg funker ordentlig, blir våt da jeg skal osv. Ikke fått noen klager jeg. Men så har jeg da også bare vært borti skikkelige menn ;o)

Regner med at de få du har vært borti er noen pubertale guttunger som ville blitt kåte bare av å se på en damesykkel:-)

Gjest juhanita

Les og lær - så er du forberedt på fremtidige "skuffelser":

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114907

ps: artikkelen handler ikke bare om diabetikere.

Sitat: "De fleste menn vil oppleve potensproblemer en eller annen gang i løpet av livet, og problemet øker med alderen."

Bare for å forklare deg at dette er helt "normalt", men at det selvfølgelig også er normalt ikke å få slike problemer.

Lykke til med fremtiden:-)

Takk, der skaffet du meg det jeg trengte for å dokumetere det jeg hele tiden har sagt. At det å bli slapp er et potensprblem. Jeg har da ikke nektet for at folk har slike problemer, men selvsagt er det ikke "vanlig" å ha problemet. Men noen her nektet for at det i det hele tatt var et potensproblem å bli slapp midt under sex *ler* Men nå har jeg det svart på hvitt at det ER et potensproblem og at det selvfølgelig ikke er vanlig å ha problemet. At noen i løpet av livet vil oppleve dette i forbindelse med sykdom osv, er ikke det samme som at noen her påstår det er helt normalt at det skjer friske unge gutter som har et bra sexliv med partner.

Takk igjen, for at du fant dette for meg!

Gjest juhanita

Regner med at de få du har vært borti er noen pubertale guttunger som ville blitt kåte bare av å se på en damesykkel:-)

Nei du, slike avvikere som tenner på sykler har jeg også til gode å ha vært borti ja. Jeg er 30 år da, og har hatt ca 25 gutter, eller menn. Begynte ikke med sex før jeg var 17. Og det er sikkert helt utrolig for deg at jeg i løpet av den tiden ikke har vært borti en enenste gutt med potensproblemer... *ler* Hvilken verden lever du i egentlig?

Takk, der skaffet du meg det jeg trengte for å dokumetere det jeg hele tiden har sagt. At det å bli slapp er et potensprblem. Jeg har da ikke nektet for at folk har slike problemer, men selvsagt er det ikke "vanlig" å ha problemet. Men noen her nektet for at det i det hele tatt var et potensproblem å bli slapp midt under sex *ler* Men nå har jeg det svart på hvitt at det ER et potensproblem og at det selvfølgelig ikke er vanlig å ha problemet. At noen i løpet av livet vil oppleve dette i forbindelse med sykdom osv, er ikke det samme som at noen her påstår det er helt normalt at det skjer friske unge gutter som har et bra sexliv med partner.

Takk igjen, for at du fant dette for meg!

Si meg - er du så dum, eller gjør du deg bare til?

Din evne til å tolke det du leser (enten av innlegg her, eller artikler som denne), er ikke bare dårlig - men tilnærmet fraværende:-)

Å miste hardheten når du bruker tid og oppmerksomhet på å gjøre noe godt for din partner under en sexakt som der og da ikke involverer penisen - har verken med potens eller "problem" å gjøre.

Et potensproblem blir det først når penisen ikke blir hard når den skal "brukes".

Og selvfølgelig er det mest vanlige at mannens penis er hard under hele sexakten, MEN sex er så mangt og kan ta fra noen minutter til flere timer.

Og det er da ikke unormalt at penis i noen tilfeller ikke er steinhard hele tiden - selv om kåtheten er der.

Du bør også lære deg definisjonen på "normalt", "unormalt", "vanlig" og "uvanlig" - og deretter lære deg når de ulike betegnelser passer inn:-)

Blant annet kan noe som ikke er helt vanlig (eventuelt uvanlig) fremdeles være helt "normalt".

Mens det er mer sjeldent at noe som er unormalt er vanlig - selv om det finnes gode eksempler på det også.

Gjest bøllebø

Nei du, slike avvikere som tenner på sykler har jeg også til gode å ha vært borti ja. Jeg er 30 år da, og har hatt ca 25 gutter, eller menn. Begynte ikke med sex før jeg var 17. Og det er sikkert helt utrolig for deg at jeg i løpet av den tiden ikke har vært borti en enenste gutt med potensproblemer... *ler* Hvilken verden lever du i egentlig?

Under her står det at du har vært seksuelt aktiv i 20 år.

Gjest bakom en busk

Si meg - er du så dum, eller gjør du deg bare til?

Din evne til å tolke det du leser (enten av innlegg her, eller artikler som denne), er ikke bare dårlig - men tilnærmet fraværende:-)

Å miste hardheten når du bruker tid og oppmerksomhet på å gjøre noe godt for din partner under en sexakt som der og da ikke involverer penisen - har verken med potens eller "problem" å gjøre.

Et potensproblem blir det først når penisen ikke blir hard når den skal "brukes".

Og selvfølgelig er det mest vanlige at mannens penis er hard under hele sexakten, MEN sex er så mangt og kan ta fra noen minutter til flere timer.

Og det er da ikke unormalt at penis i noen tilfeller ikke er steinhard hele tiden - selv om kåtheten er der.

Du bør også lære deg definisjonen på "normalt", "unormalt", "vanlig" og "uvanlig" - og deretter lære deg når de ulike betegnelser passer inn:-)

Blant annet kan noe som ikke er helt vanlig (eventuelt uvanlig) fremdeles være helt "normalt".

Mens det er mer sjeldent at noe som er unormalt er vanlig - selv om det finnes gode eksempler på det også.

"Du bør også lære deg definisjonen på "normalt", "unormalt", "vanlig" og "uvanlig" - og deretter lære deg når de ulike betegnelser passer inn:-)"

*Klappe litt*

Gjest Juhanita lyver og troller

Hvorfor er det så utrolig at jeg ikke har opplevd det gjennom mitt nesten 20 årige sexliv? Fordi du HAR opplevd det?

- juhanita

Jeg er 30 år da, og har hatt ca 25 gutter, eller menn. Begynte ikke med sex før jeg var 17. Og det er sikkert helt utrolig for deg at jeg i løpet av den tiden ikke har vært borti en enenste gutt med potensproblemer... *ler* Hvilken verden lever du i egentlig?

- juhanita

Det er jammen godt å vite at Juhanita var faktisk HELE TI ÅR GAMMEL DA HUN BEGYNTE MED SEX.

Og det til tross for at hun sier hun begynte 17.

Men hun er altså 30 og har hatt et nesten 20 årige sexliv.

Troll? Definitivt ja :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...