Gå til innhold

Naturex!! Hjelp meg? Blir sååå sint!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt..de ringte for en stund siden og spurte om jeg ville ha gratis prøve på noe kosttilskudd. JEg sa self ja..noe jeg angrer BITTERT på!

Nå får jeg pakker hos de HELE tiden. Den siste uka har jeg fått 6 hele pakker!!

Det begynner å bli slitsomt.

JEg finner ikke tlf nummer hos de noen steder.. JEg har sendt alle pakkene tilbake og sender ved et skriv om at jeg sier opp..men de bare fortsetter..

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Få posten til å automatisk returnere pakker derfra? Går det?

Noe annet?

Setter stor pris på all hjelp..

Videoannonse
Annonse
Gjest lille rosinen
Skrevet

fant ja..takk;) men de sier de ikke finner meg..ehh..

Hvis de ikke finner deg, så får de la være å sende regning til deg også!

Skrevet

Det er ikke bare du som sliter med Naturex. Firmaet har vært tatt opp i TV2 hjelper deg og forbrukerrådet ang. vanskeligheter med å komme i kontakt med firmaet...

Gjest sandex
Skrevet

Du må aldri si ja - men for all del ikke betal noenting.. Går det ikke an å bare legge pakkene i retur i posten?

Gjest sandex
Skrevet

Sorry.. las ikke innlegget godt nok. Da bare tar du imot pakkene med god samvittighet, så lenge du kan vise til at du har prøvd å si opp.. Så betaler du ingenting.

Ikke bry deg om de truer med inkasso, det går i din favør uansett :)

Gjest kirsebær
Skrevet

Kontakt forbrukerombudet eller forbrukerrådet, de kan hjelpe deg med slikt!

Skrevet

fant ja..takk;) men de sier de ikke finner meg..ehh..

Si at du aldri har takket ja til tilbudet deres, de har ingen bevis på at det er deg de har snakket med på telefonen.

Jeg gjorde det selv da de (ikke naturex)truet med inkasso.

De måtte slette kravet.

Skrevet

Hvis de ikke finner deg, så får de la være å sende regning til deg også!

Hehe!

Jeg har fått mye gratisvarer på den måten. De har sagt til meg på telefonen at: Vi sender deg gratis prøver. Jeg sier: Må jeg kjøpe noe etterpå da? De sier: Nei, ingen ting. Dette er helt gratis. Du må bare si opp før 1 mnd. Jeg: Det gidder jeg ikke. Send gratis om dere vil, men jeg hverken bestiller eller sier opp noe men tar gjerne imot en gratis mnd med et eller annet. De: Ok. Så sender de mange pakninger med et eller annet. Deretter kommer regningene. Så kommer purringene. Så kommer innkassovarselene. Deretter spør jeg; kan dere vise til hva jeg har bestillt? Dere må ta med dere bevis for retten, fordi jeg kan saksøke dere for fakturasvindel. Da skjønner de hvor landet ligger og beklager deres "feiltakelse".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...