Gå til innhold

push up bh til store bryst

Anbefalte innlegg

Gjest flau og anonym nå.s

Jeg er 80 rundt, og er ikke feit. Ca 58 kilo og 165 høy. Men jeg har inntrykk av at jeg er drøyere rundt brystene enn andre som er like slanke/feite som meg.

Jeg synes det er positivt. Da virker jeg bred oppe, smal i livet og litt bredere rundt hoftene.

samme her!:)

større rundt bysten, smal i livet og runde hofter proporsjonalt med puppene.

Feminin kroppsfigur kaller jeg det, og jeg er glad jeg har det.

Så får 'forminsk' si hva hun/han vil, vedkommende har ikke sett meg en gang.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

5

• Cinnamona

4

• tonie

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Zahara

Sjalu? Fordi jeg synes store pupper er stygt? Ja, det var logisk. Jeg har sett nok damer i garderober til å vite at de aller fleste med den str ikke har særlig fine pupper med BH'en av. Og mange med litt for store som hun her har også en syk trang til å vise fram noe som faktisk synes mer enn nok fra før, og da blir det litt for blodharry og vulgært, men det skjønner ikke denne damen her.

Det er jo de som har små som ikke synes så godt til vanlig som trenger hjelp av push up til å få vist frem stasen.

ehh. Har 80 e-f.. Brystene mine er spretne og faste, jeg kan godt gå uten bh i tubetopper og slikt. Jeg er ikke feit, jeg får masse oppmrksomhet, mine ser ut som silikon pupper forresten..

Jeg forstår godt at folk vil ha kløft og god støtte, og push up gir begge. Og spørsmålet var vel .. hvordan få tak i slike bher...

Gjest puppfrida

ehh. Har 80 e-f.. Brystene mine er spretne og faste, jeg kan godt gå uten bh i tubetopper og slikt. Jeg er ikke feit, jeg får masse oppmrksomhet, mine ser ut som silikon pupper forresten..

Jeg forstår godt at folk vil ha kløft og god støtte, og push up gir begge. Og spørsmålet var vel .. hvordan få tak i slike bher...

Men naturlige pupper henger jo mer, og ser mye bedre ut med push up. Silikon gir annen fasong da, og mye mer sprett.

Gjest miniiella

Sjalu? Fordi jeg synes store pupper er stygt? Ja, det var logisk. Jeg har sett nok damer i garderober til å vite at de aller fleste med den str ikke har særlig fine pupper med BH'en av. Og mange med litt for store som hun her har også en syk trang til å vise fram noe som faktisk synes mer enn nok fra før, og da blir det litt for blodharry og vulgært, men det skjønner ikke denne damen her.

Det er jo de som har små som ikke synes så godt til vanlig som trenger hjelp av push up til å få vist frem stasen.

Du ser faktisk ikke hvilken cup-str damene i garderoben har! Det står ikke skrevet "80 D" utenpå puppen skjønner du.

Og forresten er ikke vrengte tomme baklommer særlig pent heller, noe kvinner med små bryster kan få etter amming.

Mine 80 D ser helt normale ut til kroppen, de er ikke ekle giga jur, det er bare det at de ser litt større ut enn de fleste på min str ellers. Noe jeg blir komplimentert for...

Er nok en grunn til at de som har mindre pupper enn meg kan risikere å ta silikon, mens de som har større kan risikere å ta brystreduksjon. For å sette det på spissen.

mine 80 d, er en ganske perfekt str.

Uansett, forfallet tar oss alle til slutt.

Gjest puppfrida

Du ser faktisk ikke hvilken cup-str damene i garderoben har! Det står ikke skrevet "80 D" utenpå puppen skjønner du.

Og forresten er ikke vrengte tomme baklommer særlig pent heller, noe kvinner med små bryster kan få etter amming.

Mine 80 D ser helt normale ut til kroppen, de er ikke ekle giga jur, det er bare det at de ser litt større ut enn de fleste på min str ellers. Noe jeg blir komplimentert for...

Er nok en grunn til at de som har mindre pupper enn meg kan risikere å ta silikon, mens de som har større kan risikere å ta brystreduksjon. For å sette det på spissen.

mine 80 d, er en ganske perfekt str.

Uansett, forfallet tar oss alle til slutt.

*ler*

Gjest miniiella

tusen takk, du var faktisk den eneste som svarte på spørsmålet mitt. Har bestilt meg en svart push-up bh fra det nettstedet, og venter spent på den i posten...:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...