Gå til innhold

Merkelig utvikling, men forundrer meg dog...

Anbefalte innlegg

Gjest ny vri?

Hei

For ganske nøyaktig et år siden, traff jeg en virkelig pen mann. Full av liv, med litt innabords - noe roligere ellers, men han forandret ikke på liv og levnet av den grunn. Samme kar, bare ikke samme tempo.

Når jeg ble kjent med han, havnet i til køys etterhvert, men utviklet ikke da noen form for dirty-talk, eller parforhold - bare alminnelig flørt, tenker jeg.

Vi dro på en del turer sommer'n og høsten i fjor, men det ble stille fra begge kanter, etter en noe rar krangel. Regnet aldri å høre mer fra den kanten og slettet nummeret hans.

Så dukket han opp igjen i innboxen og på telefon i november... og det bar vel preg av mere formell status som at "karangel'en" var oppgjort. Så ble det stille igjen...

Til i januar/februar... da dukket han opp igjen... men nå i en litt annen stil... men ettersom vi bor en hel del mil fra hverandre.. blir det bilder på mms/sms/telefonsex. Og den har begynt å bli ganske heftig, og tenner begge veldig og har gitt mange orgasmer... og den har begynt å utvikle seg i retning fra vi og oss, grupper til nå å flyte over i s/m. Vi nyter begge to...

Likevel har ingen av oss fast forhold, men det begynner å ta preg av en underlig for for ærlighet... både med all den fantaseringen.. men vi forteller også hverandre om vi har hatt oss "fremmed". Ingen av oss er sjalue... eller om vi er... holder vi begge kjeft. Jeg vil for min del ikke miste denne spesielle "vanen" med han. Også fordi et forhold ville være vanskelig for oss å organisere, både praktis og økonomisk.

Innimellom treffes vi og har oss ekte, men da er vi så ødelagte at det går veldig fort.

I den siste måneden har jeg tenkt mer og mer på han... men tror jeg trenger en liten pause, ... men vet ikke helt hvorfor..

Går rundt å lurer på hva han føler... at dette kanskje det er litt spesiellt for han også?

Han holder jevn kontakt... kanskje jeg begynner å bli interessert i mer... men det vil ikke gå særlig bra...

Vet ikke, jeg... dumme meg, hva slags stunt er dette, da - spør jeg meg selv iblandt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228162-merkelig-utvikling-men-forundrer-meg-dog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...