Gå til innhold

Mistet sexlyst like før bryllupet...

Anbefalte innlegg

Gjest kommende brud

Kan man miste sexlyst av stress og slitenhet?

jeg er helt fortvilet, for bare tre uker før bryllupet har jeg mistet lyst på sex. Jeg elsker ham og tenner ekstremt mye på ham, men har bare ikke lyst og klarer ikke konsentrere meg om selve akten. Har tusen ting i hodet.

Noen som har råd eller har opplevd lignende?

Er litt fortvilet her, men er mest sannsynlig bare sliten..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228173-mistet-sexlyst-like-f%C3%B8r-bryllupet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det blir nok bryllupsklokker

Jeg tror nok at du kan ta det som meget sannsynlig at dette er de kjente "bryllupsnervene".

Så hvis alt har vært bra inntil nå.

Det er slettes ikke unormalt å "miste lysten" i perioder som krever noe ekstra mye av oss.

Å forberede bryllup er vel en slik situasjon. Alt som skal tenkes på før, nervene som de aller fleste har osv.

Kanskje dere skal prøve å koble ut hele bryllupet innimellom, da mener jeg kveldstid hvor dere kan slå av tv, drikke noe godt og spise noe godt, lage atmosfære, prate og kose dere sammen.

Og ikke prate bryllup ;)

Selv om jeg er helt sikker på at ting vil forandre seg etter bryllupet så kan slike kvelder som dette "minne dere på" hva som egentlig gjør at dere vil gifte dere.

Ta det med ro, pust dypt og planlegg en god aften med din kjære. Nyt litt tid uten bryllupssnakk også, du blir nok helt sikkert gift alikavel :)

Lykke til da, og gratulere på forskudd.

Jeg tror nok at du kan ta det som meget sannsynlig at dette er de kjente "bryllupsnervene".

Så hvis alt har vært bra inntil nå.

Det er slettes ikke unormalt å "miste lysten" i perioder som krever noe ekstra mye av oss.

Å forberede bryllup er vel en slik situasjon. Alt som skal tenkes på før, nervene som de aller fleste har osv.

Kanskje dere skal prøve å koble ut hele bryllupet innimellom, da mener jeg kveldstid hvor dere kan slå av tv, drikke noe godt og spise noe godt, lage atmosfære, prate og kose dere sammen.

Og ikke prate bryllup ;)

Selv om jeg er helt sikker på at ting vil forandre seg etter bryllupet så kan slike kvelder som dette "minne dere på" hva som egentlig gjør at dere vil gifte dere.

Ta det med ro, pust dypt og planlegg en god aften med din kjære. Nyt litt tid uten bryllupssnakk også, du blir nok helt sikkert gift alikavel :)

Lykke til da, og gratulere på forskudd.

det sto i ett blad nettop att di fleste nygifte ikke hadde sex på brullypsnatt pga -di var for slitne/trøtte eller for fulle.

tror ikke du er alene

gratulerer å lykke til på den store dagen:D

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...