Gå til innhold

Faens nettbank!

Gjest Snart hundeeier :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i uken fikk jeg en kredit med banken fordi jeg skulle sette inn et forskudd hos hundeoppdretter.

Nå viser nettbanken at de pengene er vekk fra kontoen min, men denne oppdretteren mottar altså ikke dette beløpet.

Om jeg sletter betalingen og prøver med overføring vil pengene "komme tilbake" da?

Nå var det kanskje overføring jeg skulle tatt i utgangspunktet?

Huff, ny på det der :-(

Fortvilende.

Videoannonse
Annonse
Gjest M.Angelica
Skrevet

Du har kanskje satt inn på feil konto?

Skrevet

Du har kanskje satt inn på feil konto?

Kontonummeret er korrekt.

Men skal jeg stoppe betalingen, og ta en direkte overføring istedet? Og vil summen som oppdretter skal ha, komme tilbake til min konto før jeg gjør dette?

Meget forvirret av det her.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kontonummeret er korrekt.

Men skal jeg stoppe betalingen, og ta en direkte overføring istedet? Og vil summen som oppdretter skal ha, komme tilbake til min konto før jeg gjør dette?

Meget forvirret av det her.

Når har du satt dato for at bet. skal overføres?

Skrevet

Når har du satt dato for at bet. skal overføres?

Først lørdag den 22, så har det ikkje skjedd noe. Jeg gikk innpå idag og såg at betalingen var rødmerket og stoppet, antageligvis.

Jeg aktiverte den og endret forfallsdatoen til idag. Ingenting skjer og saldoen er på minus.

Jeg skjønner ingenting. Ikke viser siste bevegelser at den summen som oppdretter skal ha har gått ut til noen andre heller.

De er bare *poff* borte.....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Først lørdag den 22, så har det ikkje skjedd noe. Jeg gikk innpå idag og såg at betalingen var rødmerket og stoppet, antageligvis.

Jeg aktiverte den og endret forfallsdatoen til idag. Ingenting skjer og saldoen er på minus.

Jeg skjønner ingenting. Ikke viser siste bevegelser at den summen som oppdretter skal ha har gått ut til noen andre heller.

De er bare *poff* borte.....

Men viser "Siste bevegelser" at oppdretter har fått pengene?

Gjest bankansatt
Skrevet

Beløpet vil ikke bli overført dersom det ikke er dekning på konto. Du kan også gå inn og slette betalingen.

Du nevnte noe om en kreditt. Har du snakket med banken om hvor den har blitt av? I banken jeg jobber skal den egentlig være synlig på kontoen din som disponiblet, men jeg kjenner ikke til rutinene i andre banker. Kanskje de venter på en tilbakemelding fra deg ang dato du trenger pengene?

Aller først: Snakk med banken!

Skrevet

Men viser "Siste bevegelser" at oppdretter har fått pengene?

Uff, nei nå er jeg helt ute på det her.

Har et møte i banken i morgen så får vel orden på det da, men skulle bare så gjerne fått fikset det umiddelbart.

Jaja......

Men takk for engasjemanget M.Angelica :)

Skrevet

Beløpet vil ikke bli overført dersom det ikke er dekning på konto. Du kan også gå inn og slette betalingen.

Du nevnte noe om en kreditt. Har du snakket med banken om hvor den har blitt av? I banken jeg jobber skal den egentlig være synlig på kontoen din som disponiblet, men jeg kjenner ikke til rutinene i andre banker. Kanskje de venter på en tilbakemelding fra deg ang dato du trenger pengene?

Takk for innspill :)

Ja, jeg skal snakke med den i morgen. Da får jeg vel et logisk svar på alt sammen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har et møte i banken i morgen så får vel orden på det da, men skulle bare så gjerne fått fikset det umiddelbart.

Jaja......

Bra du har en avtale med banken da. Lykke til =)

Gjest bankansatt
Skrevet

Jeg var kanskje litt kjapp da jeg leste innlegget ditt og misforstod. Trodde det var kreditten som var problemet.

Har du gått inn på oversikt over betalte regninger? Er den bekreftet betalt? Ligger den fortsatt som ubetalt? I såfall kan du gå inn og slette den når som helst.

Jeg står fortsatt på at du skal kontakte banken eller BBS (Bankenes BetalingsSentral) for å høre hvor disse pengene har blitt av, dersom den er registrert som betalt og pengene er borte fra konto.

Skrevet

Jaja......

Overføring tror jeg bare du kan gjøre mellom egne konti.

Skrevet

Overføring tror jeg bare du kan gjøre mellom egne konti.

Ja det har du faktisk helt rett i. Om ikke annet er avtalt med banken på forhånd.

Så da er ikke det hjelp i heller.

Jaja, får nok ordnet det i morgen :-)

Skrevet

mener "overføring" kun gjelder mot egne konti, skal det til et kontonummer uten ditt navn må du gå på betaling/giro...

iallfall sånn i min bank:-)

ring banken i morgen tidlig, de kan i såfall spore en eventuell utbetaling fra din konto..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...