Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle liksom fått positivt på eggløysingstest i dag-men dei (jada,måtte jo ta to då..) var negative. Mensen var presis denne mnd. men den varte i grunn berre i to dagar..før mensen var eg heilt tørr frå eggløysing til mensen-det bruker eg heller ikkje. Så eg skjønner ikkje kva som skjer..nokon som har opplevd det same? Kanskje eggløysing også kan bli utsatt under stress (for mykje jobb i det siste) eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228218-skj%C3%B8nner-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt en graviditetstest, siden mensen var så kort?

Nei, føler jo ingen graviditetsteikn..og så fekk eg jo blødning akkurat den dagen mensen skulle ha starta-har også høyrt at det slår ut på eggløysingstesten (altså at den blir positiv) om ein er gravid..Har du høyrt noko om det? Tok nettopp e.test og den var negativ i dag også...

Nei, føler jo ingen graviditetsteikn..og så fekk eg jo blødning akkurat den dagen mensen skulle ha starta-har også høyrt at det slår ut på eggløysingstesten (altså at den blir positiv) om ein er gravid..Har du høyrt noko om det? Tok nettopp e.test og den var negativ i dag også...

Det synes jeg også jeg har hørt noe om, men jeg skal ikke uttale meg skråsikkert.

Bruker du å ha lang mens da...?

Hmmm...merkelige greier...Du får prøve å ta en graviditetstest da for å være sikker!

Hadde jo vært morsomt om det var derfor eggløsningen uteble :-p

Ja,bruker i grunn å ha lengre mens enn det, bruker å rekne sju dagar, men dei siste dagane er det jo veldig lite som kjem om du skjønner! I dag har eg hatt litt "mensmurring" på høgre side i grunn, kanskje eggløysing idag?? Skal springe ut på badet og ta ein test ;) Og så blir det hyttetur i helga (så sambuaren syntes jo det ville vere perfekt timing om det blei eggløysing i helga då hehe- blir nok mykje kos uansett ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...