Gå til innhold

Mer omgjengelig

Anbefalte innlegg

Gjest vanskeligja
Skrevet

Jeg trenger tips til hvordan jeg kan bli mer omgjengelig, ja, hyggeligere rett og slett.

Blir lett irritert på dem rundt meg, og ser meg blind på deres dårlige sider. Finner det vanskelig å tilgi hvis noen har såret meg. Føler meg dårlig, og kroppspråket er sikkert like ille. Vet ikke hvordan jeg skal henvende meg til andre på en god måte.

Merket det veldig tydelig da vi fikk en ny i klassen for noen måneder siden. Hun appellerer til folk med en gang. Ser dem tillitsfult rett inn i øynene, henvender seg til dem på en søt og positiv måte, og har alltid noe å si selv om hun er sjenert, og folk blir rett og slett hyggelig og lette å samarbeide med fordi hun er som hun er. Hvordan blir jeg mer sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk gjennom hva du skal si før du sier noe, anstreng deg for å være blid.

Kanskje er du litt for slem mot deg selv, kanskje er du ikke så ille som du tror.

Gjest ikkealltid
Skrevet

Prøv å ta deg i hva du tenker om f.eks personer. Hvis tanken er negativ, forsøk å tenke stikk motsatt der og da, og så prater du. Gjør noen tester på dette området, se hva som skjer!

Du må få opp selvtilliten din tror jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...