Gjest midia Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det lurer jeg også på. Trodde jeg skulle finne det på webtv til nrk men neida ikke akkurat det programmet selvfølgelig. 0 Siter
bb71 Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Det lurer jeg også på. Trodde jeg skulle finne det på webtv til nrk men neida ikke akkurat det programmet selvfølgelig. Nei, og jeg finner ikke noe når jeg søker på nrk-sidene heller.... 0 Siter
Gjest tre70 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva var interessant? To null som gikk i svime. Tenk om vi alle var sånn? 0 Siter
sheba Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva var interessant? To null som gikk i svime. Tenk om vi alle var sånn? er det ikke bra og se to mennesker med store personlige problemer få en sjangs til å føle litt av "det normale liv"?? samt oppleve at og støtte hverandre så kan man faktisk orke forsøket med og komme ut av elendigheten? 0 Siter
bb71 Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Hva var interessant? To null som gikk i svime. Tenk om vi alle var sånn? Hva får et null som deg til å gidde å svare på noe som ikke bryr deg? 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva var interessant? To null som gikk i svime. Tenk om vi alle var sånn? Tosk. 0 Siter
Gjest schnupsi Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Aner ikke, send en mail til nrk. Helt utrolig, at hun tror hun vil få tilbake omsorgen for sine tvillingjenter på 11 år, når hun engang kanskje kutter ut dop----- Ellers så er det interessant, men livsfjernt for meg. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Aner ikke, send en mail til nrk. Helt utrolig, at hun tror hun vil få tilbake omsorgen for sine tvillingjenter på 11 år, når hun engang kanskje kutter ut dop----- Ellers så er det interessant, men livsfjernt for meg. Vet om fler som har fått tilbake omsorgen for barna sine etter at de har blitt rusfrie! Men de må nok være rusfrie en god stund først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.