Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Trodde jeg skulle finne det på webtv til nrk men neida ikke akkurat det programmet selvfølgelig.

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Trodde jeg skulle finne det på webtv til nrk men neida ikke akkurat det programmet selvfølgelig.

Nei, og jeg finner ikke noe når jeg søker på nrk-sidene heller....

Skrevet

Hva var interessant? To null som gikk i svime.

Tenk om vi alle var sånn?:)

Skrevet

er det ikke bra og se to mennesker med store personlige problemer få en sjangs til å føle litt av "det normale liv"??

samt oppleve at og støtte hverandre så kan man faktisk orke forsøket med og komme ut av elendigheten?

Skrevet

Hva får et null som deg til å gidde å svare på noe som ikke bryr deg?

Gjest wiggum
Skrevet

Tosk.

Gjest schnupsi
Skrevet

Aner ikke, send en mail til nrk.

Helt utrolig, at hun tror hun vil få tilbake omsorgen for sine tvillingjenter på 11 år, når hun engang kanskje kutter ut dop-----

Ellers så er det interessant, men livsfjernt for meg.

Gjest glaice
Skrevet

Aner ikke, send en mail til nrk.

Helt utrolig, at hun tror hun vil få tilbake omsorgen for sine tvillingjenter på 11 år, når hun engang kanskje kutter ut dop-----

Ellers så er det interessant, men livsfjernt for meg.

Vet om fler som har fått tilbake omsorgen for barna sine etter at de har blitt rusfrie! Men de må nok være rusfrie en god stund først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...