Gå til innhold

Mora mi var til stede da jeg ble født

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier a da. Skal jeg tro på det?

I tilfelle er det ganske omtenksomt. Det er ikke lett å bli født. Mye forarbeid og forberedelser før en fødsel sa hun. Sikkert bra å få hjelp når en er så liten.

Videoannonse
Annonse
amerikafareren
Skrevet

Hva spør du om? Hva vil du diskutere.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Pussig sammentreff, min mor var også tilstede da jeg ble født. Det husker hun mer av enn meg.

Jeg derimot, var ikke med på mine barns fødsel. Så de måtte klare seg uten en mor som støtte og trøst. På den måten hadde nok vi to, keinstein, en bedre start enn mine barn. Det er jo en liten tankevekker, da.

Skrevet

Pussig sammentreff, min mor var også tilstede da jeg ble født. Det husker hun mer av enn meg.

Jeg derimot, var ikke med på mine barns fødsel. Så de måtte klare seg uten en mor som støtte og trøst. På den måten hadde nok vi to, keinstein, en bedre start enn mine barn. Det er jo en liten tankevekker, da.

"Pussig sammentreff, min mor var også tilstede da jeg ble født"

Verden er ikke stor gitt.

Skrevet

Hva spør du om? Hva vil du diskutere.

Pleier du å være så forvirret?

Bare vent til neste episode, da skal vi ikke oppklare noe.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Pussig sammentreff, min mor var også tilstede da jeg ble født"

Verden er ikke stor gitt.

Var det bare sammentreffet du bet deg merke i?

Jeg var mer interessert i om du hadde noen tanker rundt det å komme til verden uten en mor tilstede.

Skrevet

Var det bare sammentreffet du bet deg merke i?

Jeg var mer interessert i om du hadde noen tanker rundt det å komme til verden uten en mor tilstede.

Det kan føles litt ensomt?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kan føles litt ensomt?

"Det kan føles litt ensomt? "

He he, ensomt er nok ikke riktig ordvalg! Mine to kom til verden med et stort apparat rundt seg: anestesilege, kirurg, jordmor, sykepleiere...

Det var bare jeg (dyp narkose) og mannen min (henvist på gangen) som manglet.

Så det godt det ikke er med barn som med fugleunger; at de tror den første de får øye på er moren deres.

amerikafareren
Skrevet

Pleier du å være så forvirret?

Bare vent til neste episode, da skal vi ikke oppklare noe.

Det er ikke hver gang jeg kommer hjem fra en amerikansk bar etter å ha feiret semesterslutt sammen med studiekamerater;)

Skrevet

Det er ikke hver gang jeg kommer hjem fra en amerikansk bar etter å ha feiret semesterslutt sammen med studiekamerater;)

Happy hour? Two pitchers for the price of one?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...