Gjest hacking og slikt Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hvis man er uten internettforbindelse i mange uker, er det da helt høl-i-hodet å gå inn på nettbank (postbanken) via en datamaskin feks på Biblioteket? Har hørt man ikke bør gjøre det men. Nettbanken min bruker sånn der boks med koder som endrer seg for hver innlogging. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Neida, det skal ikke være noe problem, men du bør slå av og på maskinen etterpå for å være sikker på at loggen slettes. Slettes ikke loggen da heller så be de bibliotekansatte sørge for at det blir fikset sånn! Det gjør det hos oss. 0 Siter
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har gjort det flere ganger, så jeg vil si nei. men man vet heller aldri. Hjalp dette veldig? 0 Siter
fresja Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Noen betaler regningene sine på jobb også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.