Gå til innhold

Strippestang!

Anbefalte innlegg

Gjest Strippeline
Skrevet

Jeg ønsker meg en sånn strippestang som kan settes opp og tas ned etter behov, skal bruke den som treningsinstrument tenkte jeg!

Noen som vet om de selger dette her til lands, eller andre steder, pris??

Videoannonse
Annonse
matildes mor
Skrevet

Treningsinstrument???? Hva skal du trene da?

Nå ble jeg nysgjerrig gitt:-)

Snorkfrøken
Skrevet

Hva med å bruke moppeskaftet?

Bruk fantasien...

;o)

Gjest BattleClown
Skrevet

Ville det vært mulig å se på mens du trener eller?

Jeg vet at det selges justerbare stenger man kan feste i døråpningen for å ta pull-ups, men de lages kanskje ikke lange nok til å bli en vertikal stang fra gulv til tak.

Gjest Strippeline
Skrevet

Ville det vært mulig å se på mens du trener eller?

Jeg vet at det selges justerbare stenger man kan feste i døråpningen for å ta pull-ups, men de lages kanskje ikke lange nok til å bli en vertikal stang fra gulv til tak.

Det er nok desverre ikke mulig, jeg tror jeg ikke er noe særlig...

Men har forhåpninger om å kunne klamre meg til stangen en runde iallefall, men må nok øve leeeenge først!

Gjest Showgirls...
Skrevet

På www.gadgets.no (som det var en tråd om nylig) selger de noe de kaller et strippesett, med stang. Sjekk ut den :)

Gjest Strippeline
Skrevet

På www.gadgets.no (som det var en tråd om nylig) selger de noe de kaller et strippesett, med stang. Sjekk ut den :)

Herved gjort, hjertelig takk!

De hadde ikke på lager, men satte meg på venteliste, selv om jeg neppe får bruk for strømpeholder og falske sedler :)

Men man vet aldri, plutselig har jeg et alldeles heftig nachtspiel på gang, he he he!

Måtte Gud forby....

Skrevet

Herved gjort, hjertelig takk!

De hadde ikke på lager, men satte meg på venteliste, selv om jeg neppe får bruk for strømpeholder og falske sedler :)

Men man vet aldri, plutselig har jeg et alldeles heftig nachtspiel på gang, he he he!

Måtte Gud forby....

....eller så må du bare få inn litt ekstra penger i en fei!

matildes mor
Skrevet

http://www.mozon.no/layout/set/print/content/view/full/9789

Kommer vel hit til landet også snart, å for meg som har så liten leilighet er jo dette et et overkommelig treningsinstrument!

Ikke er det så dyrt heller, tror jeg!

Kult!!

Kanskje jeg skulle kjøpe en slik til min aldrende mor så hun kunne ta en svingom for han far i stua.*knis*

Skrevet

A pro pos det.

Grunnen til at strippere bruker stang er at de ikke så lett skal bli dratt ned fra scenen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...