Gjest Insomniaa Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hei, jeg trenger en ny resept på innsovninsgtabletter (imovane). Har fått dem et par ganger før av fastlegen min. Men må jeg bestille time på nytt, eller holder det å ringe ned? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Min lege ville nok fornyet dem pr tlf. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Du får ringe legen og høre. Sannsynligvis får du resept via en telefonsamtale. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg tror nok jeg ville fått ny resept per telefon, men du må nesten sjekke selv med din lege. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det bestemmer legen. Vanligvis holder det å ringe, men det kan hende du skal ha sjekk med jevne mellomrom. 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er da bare å ringe det...enten får du en legetime, eller så får du bare en ny resept. Klarer ikke folk å tenke selv, eller?? 0 Siter
Gjest Insomniaa Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er da bare å ringe det...enten får du en legetime, eller så får du bare en ny resept. Klarer ikke folk å tenke selv, eller?? Du kan jo prøve å ringe legen min. Er enorm ventetid der, og det er bare for å komme igjennom på telefon. Må jo kunne gå an å spørre om hva som er vanlig praksis, uten at du behøver å bli blærete. Dust. 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Du kan jo prøve å ringe legen min. Er enorm ventetid der, og det er bare for å komme igjennom på telefon. Må jo kunne gå an å spørre om hva som er vanlig praksis, uten at du behøver å bli blærete. Dust. Men uansett om du trenger legetime eller ikke, så må du jo ringe for å få bestilt resepten, så det kommer da på ett ut... 0 Siter
fresja Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Når jeg har fornyet recept pr. telefon, har jeg bare snakket med sjukepleier/legesekretær el. l. som svarer på telefonen. Så har jeg hentet recepten senere på dagen, uten å snakke med legen. Når du er hos legen, sier vel han: kom til kontroll om to uker, om et halvt år el.l. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det vil være individuelt fra lege til lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.