Gjest Debra irl Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Noen som har en oppskrift å dele? Jeg har funnet mange oppskrifter på nettet, men kommer nok ikke til å bake meg gjennom alle de for å foreta en kåring. Så jeg spør her. Er det noen som har oppskrift på noen innmari gode, store sjokoladekjeks? Jeg liker dem lyse, litt seige og massevis av sjokoladebiter i. De må ikke være tørre sånn som Maryland cookies. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 vet ikke hvordan de lager dem, men jeg synes de store myke kjeksene med hvite sjokoladebiter og karamellbiter som de selger i bakedisken i noen Meny-butikker er vanvittig gode! 0 Siter
fresja Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 vet ikke hvordan de lager dem, men jeg synes de store myke kjeksene med hvite sjokoladebiter og karamellbiter som de selger i bakedisken i noen Meny-butikker er vanvittig gode! Høres kjempegodt ut! Så det er sikkert bra det ikke finnes Meny-butikk i min nærhet... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg synes faktisk Toro sine er gode, med litt ekstra sjokolade og nøtter oppi 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg synes faktisk Toro sine er gode, med litt ekstra sjokolade og nøtter oppi Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.