Gjest krysse fingrene denne gang Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 ..jeg har mistet flere imellom uke 5-7.Er godt voksen(40+)og nå altså gravid igjen.Har de klassiske symtomene(ømme bryst,kvalm,trett...)Men har begynt med lett murring i magen for et par dager siden,men har ikke spor av blødning.Hadde jeg ikke vært gravid,skulle jeg hatt mensen på denne tiden. Er det vanlig å få menssmerter når man "egentlig" skulle hatt mensen?Vet at ingen svangerskap er like, men vil gjerne få beholde dette barnet.Er nå begynt inn i min 8 uke,og det gir meg et lite håp om at jeg skal klare det denne gangen.Har aldr gått så lenge uten å miste før. 0 Siter
Gjest krysser fingrene for deg Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Krysser fingrene for deg! Har du barn fra før av? 0 Siter
laban Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er normalt og vanlig å ha menssymptomer i starten av svangerskapet og "murringer" rundt tidspunktet da mensen ellers ville ha kommet. Håper det går bra denne gangen, lykke til! 0 Siter
Gjest krysse fingrene denne gang Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Krysser fingrene for deg! Har du barn fra før av? Ja,en herlig gutt på 2 år:-) 0 Siter
Gjest Kariannel Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det er normalt og vanlig å ha menssymptomer i starten av svangerskapet og "murringer" rundt tidspunktet da mensen ellers ville ha kommet. Håper det går bra denne gangen, lykke til! Vanlig med menssmerter(selv om man ikke får mensen) i ryggen/sidene også? Eller bare mage? 0 Siter
KaVa Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg håper det går bra denne gangen *krysser fingrene*. Man kan ha veldig mange forskjellige "vondter" under graviditeten, og noen av disse kan minne om mens-smerter. med en slik historikk som du skisserer, så ville jeg vurdert å kontakte lege og bedt om å få tidlig UL. 0 Siter
laban Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Vanlig med menssmerter(selv om man ikke får mensen) i ryggen/sidene også? Eller bare mage? Jeg tror mange kjenner omtrent det samme som de pleier å merke når de skal ha mensen. Stikninger på siden er i hvert fall vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.