Gå til innhold

mye utflod under graviditet..

Anbefalte innlegg

Trill1365380506

Jeg har hatt ganske mye utflod gjennom hele graviditeten, og har tenkt og delvis vært klar over at dette er vanlig. De siste 3 månedene har jeg gått daglig med truseinnlegg. Begynte å tenke litt på det i går kveld..kanskje litt dumt at jeg ikke har snakket med lege eller jordmor om det fant jeg ut. Det er ganske mye utflod nå om dagene. Er i uke 38 nå. Burde jeg ha reagert/blitt sjekket på sykehuset av fødselslege/jordmor? Jeg blir engselig av at jeg tenker sånn nå. For jeg leste nemlig nettopp at det ikke var bra hvis man lekket mye fostervann og ikke visste at det var det...Men jeg håper da jeg hadde fått noen symptomer hvis så var tilfelle? (det er litt gult og lukter ikke noe særlig..) Er dette bekymringsverdig? Skal jeg ringe noen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228321-mye-utflod-under-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært plaget av det, men har ikke snakket med lege eller jordmor. Jeg mener å ha hørt at fostervann har en spesiell lukt og at man ikke er i tvil når man lekker, men dette tør jeg ikke si helt sikkert.

Det beste er selvsagt å snakke med jordmor om det....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...