Gå til innhold

Sydentur uke 37

Gjest ut på tur aldri sur

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur aldri sur
Skrevet

Hei hei!

Har tenkt å dra til syden en tur i uke 37, andre uka i sept. Er det noen her som har et bra reisemål å anbefale?

Vi er en gjeng med ungdommer.

Skrevet

Jeg var i Kroatia med en gjeng første uken i september i fjor, det var flott!! billige billeter med Norwegian, leide super leilighet i Dubrovnik (nydelig by!), været var deilig og de fleste turistene var reist hjem.

Anbefales!

Skrevet

Anbefaler Benidorm på d varmeste. Har vært flere steder i syden og det har enten vært for mye fyll og festing, eller altfor kjedelig...

Men benidorm har alt, og passer alle!

der er d en del å finne på og..utenom å drikke.. hehe..men skal man drikke er d en spesiell gate med sinnsykt stilige utesteder! en lang gate;)

Trodde først du mente du skulle til syden i uke 37 av graviditeten..begynte å lure her..hehe

matildes mor
Skrevet

"LOL" jeg trodde jammen du snakket om å reise i uke 37-og da snakker jeg graviditet;-)

Mange fine plasser i september.Kypros,Kreta og Parga kan alle anbefales på det sterkeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...