Gjest ut på tur aldri sur Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hei hei! Har tenkt å dra til syden en tur i uke 37, andre uka i sept. Er det noen her som har et bra reisemål å anbefale? Vi er en gjeng med ungdommer. 0 Siter
tiv Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg var i Kroatia med en gjeng første uken i september i fjor, det var flott!! billige billeter med Norwegian, leide super leilighet i Dubrovnik (nydelig by!), været var deilig og de fleste turistene var reist hjem. Anbefales! 0 Siter
Incubo Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Anbefaler Benidorm på d varmeste. Har vært flere steder i syden og det har enten vært for mye fyll og festing, eller altfor kjedelig... Men benidorm har alt, og passer alle! der er d en del å finne på og..utenom å drikke.. hehe..men skal man drikke er d en spesiell gate med sinnsykt stilige utesteder! en lang gate;) Trodde først du mente du skulle til syden i uke 37 av graviditeten..begynte å lure her..hehe 0 Siter
matildes mor Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 "LOL" jeg trodde jammen du snakket om å reise i uke 37-og da snakker jeg graviditet;-) Mange fine plasser i september.Kypros,Kreta og Parga kan alle anbefales på det sterkeste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.