Gå til innhold

ang røyk inne

Anbefalte innlegg

Gjest bare så d er sagt
Skrevet

Røyken sitter i lufta i hele sju timer etter man har røkt.

Altså..er ille at folk røyker inne..MEN..tar de seg røyk om kvelden etter barna er lagt seg, er d ikke noe farlig for ungene. bare så d er sagt.

Så kan kanskje røykerne som røyker inne, kutte litt ned til det? Røyke ute om dagen, men om kvelden (da man vanligvis er enda mer lat), kan man ta seg en røyk inne med litt bedre samvittighet enn d man gjorde før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Røyken sitter i lufta i hele sju timer etter man har røkt."

Har du fakta og vise til?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I lufta, ja. Men hva med gardiner, stoffmøbler osv?

Vil ikke røyken bli sittende igjen der?

På jobb har vi et kontor som tidligere var røykerom. Det ble vasket ned og malt da det skulle tas i bruk som kontor.

Likevel stinker det så ille der at vi ofte ikke orker å bruke det. Lenge lurte vi på hvordan røyken kunne sitte i så lenge! Helt til noen oppdaget at vaskepersonalet bruker kontoret som røykerom om kvelden.

Den lukten blir definitivt ikke borte på 7 timer :(((

Gjest når avhengighet går utover omsorg
Skrevet

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. En leilighet som det røykes i, vil stinke røyk ganske snart. Det setter seg i tekstiler, gardiner, tepper, ALT!

Hvis du ikke klarer å bevege føttene bort til verandaen eller utendørs, bør du melde deg på røykesluttkurs.

Håper du viser barna (og evt samboer) mer omtanke enn å røyke inne!

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener, mulig at luften er fri for røyk, men ikke møbler og annet innventar.

Det er en forferdelig lukt i hus hvor det røykes inne. Jeg som ikke røyker kjenner at det oser dårlig lukt. Det er ikke mye behagelig.

Ikke minst lukter det av klærne til barna. Vi har av og til besøk av et barn hvor det tydeligvis røykes inne og av og til så lurer jeg på hva som lukter så jævlig i gangen og finner ut at det er jakka hans.

Gjest bare så det er sagt
Skrevet

lukta vil nok sitte igjen ja! Men selve røyken i lufta er borte og det vil ikke være SKADELIG. det er det jeg mener.

Har ikke det framme der jeg leste det, men om dere søker så finner dere nok samme svar ja.

Evt kan jeg finne fram link senere. Ikke tid nå..vasker hus!

Skrevet

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. En leilighet som det røykes i, vil stinke røyk ganske snart. Det setter seg i tekstiler, gardiner, tepper, ALT!

Hvis du ikke klarer å bevege føttene bort til verandaen eller utendørs, bør du melde deg på røykesluttkurs.

Håper du viser barna (og evt samboer) mer omtanke enn å røyke inne!

"Tydelig at du ikke vet hva du snakker om. En leilighet som det røykes i, vil stinke røyk ganske snart. Det setter seg i tekstiler, gardiner, tepper, ALT!"

Men man blir ikke passiv røyker av å være et sted hvor det stinker røyk fordi noen har røyket der tidligere. Det lukter dritt, men er neppe skadelig i målbare størrelser.

"..........................................."

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener, mulig at luften er fri for røyk, men ikke møbler og annet innventar.

Det er en forferdelig lukt i hus hvor det røykes inne. Jeg som ikke røyker kjenner at det oser dårlig lukt. Det er ikke mye behagelig.

Ikke minst lukter det av klærne til barna. Vi har av og til besøk av et barn hvor det tydeligvis røykes inne og av og til så lurer jeg på hva som lukter så jævlig i gangen og finner ut at det er jakka hans.

Vi har nok besøk av samme barn....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...