Gjest nettstudent Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Kan jeg få stipend (evt. lån) om jeg tar et studie i utlandet? Må det i så fall være fulltid? Gjelder stipend/lån også for nettstudier? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ja du kan få lån/stipend for lån i utlandet. Det må være fulltid, og det gjelder ikke for nettstudier. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Du kan få stipend og lån i utlandet, og du kan få stipend og lån til nettstudier (hvis skolen er godkjent av Lånekassen), men du kan ikke få stipend og lån til nettstudier i utlandet. 0 Siter
Gjest nettstudent Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Du kan få stipend og lån i utlandet, og du kan få stipend og lån til nettstudier (hvis skolen er godkjent av Lånekassen), men du kan ikke få stipend og lån til nettstudier i utlandet. Så om jeg er student i Norge og tar fag i et annet land over nettet kan jeg ikke få lån/stipend? 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Så om jeg er student i Norge og tar fag i et annet land over nettet kan jeg ikke få lån/stipend? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.