Gå til innhold

Ouwæææ - det kommer råmelk ut av puppene mine!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Herregud så merkelig!

Jeg er 24 uker på vei, og har liksom ikke helt forstått at jeg skal amme et barn.

Og så plutselig så kommer jeg borti brystvorten litt hardt, og så kommer det først litt blank væske ut. Jeg ble helt forferdet og klemte litt på brystvorten, og da kommer det litt gul råmelk ut!

Æsj, det var litt ekkelt syntes jeg! Var ikke forberedt på at det skulle komme så tidlig. Nå kommer jeg til å få helt paranoia for at kjæreseten skal slikke eller suge på brystene mine. Vil jo ikke at han skal få helt sjokk.

Er det vanlig at råmelken kommer så tidlig? Skal jeg klemme den ut, eller bare la den være?

Fortsetter under...

Det er helt normalt, og du kan bare la det være.

Da jeg ventet storesøster og var omtrent like langt på vei som du er nå, satt jeg på gulvet og faldet gardiner. Plutselig så jeg at jeg hadde våte flekker på genseren over begge puppene. Skjønte ingen ting. Trodde først at strykejernet hadde sprutet på meg, før jeg skjønte at det var melk.

Det var en merkelig følelse! Og som deg fikk jeg en liten aha-opplevelse. Plutselig ble puppene "matfat".

Hos meg gikk det over etter en stund.

Og du, du kan glede deg til å amme. Etter at tiden med såre brystvorter er over, så er det utrolig koselig!

Annonse

Du burde nok fraråde kjæresten din å suge på brystene dine nå hvis han ikke er tørst da.. *fnis* Fikk også melk rundt uke 20, måtte klemme ut.. Men etterhvert hadde ejg store flekker på lakenet, kom mest om natta og bare bittelitt om dagen, så trengte ikke ammeinnlegg, men om natta var det bh og innlegg, ellers ble senga klissvåt. Bra tegn det at ting er i orden og i gang! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...