Gå til innhold

Et par spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg var en del aktiv her for noen år siden, og etter en lang tids opphold, har jeg de siste dagene begunt å "vanke" litt her igjen.

Det er naturligvis en del nytt her, men hvor er det blitt av chattesidene? Det var jo så morsomt å kunne chatte med folk på "Åpent forum".

Spørsmål 2: Hvem eller hva er h*n? Har sett det har blitt referert til han/hun/det uten at jeg har blitt klok på hva det er.

Videoannonse
Annonse
fuji1365380447
Skrevet

Så vidt jeg vet så finnes det ikke lenger noen chattesider. Jeg tror at noen har opprettet en chattekanal et annet sted, og mange chatter "privat" på msn - men altså ikke noe felles for DOL:

H*n er kjønnsnøytralt for å ikke avsløre om man snakker om han eller hun...

Skrevet

H*n er bare en annen måte å skrive han/hun på.

Og chatten (småprat) forsvant herfra for en del år siden. Må være utrolig lenge siden du vanket her.

Du kan gå på ranglere-chatten på IRC eller inn via http://chat.timekillers.net/

På IRC er det samme adresse, og så /join #ranglere for å komme inn på kanalen.

Med andre ord, to veier inn til samme chat-rom.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så vidt jeg vet så finnes det ikke lenger noen chattesider. Jeg tror at noen har opprettet en chattekanal et annet sted, og mange chatter "privat" på msn - men altså ikke noe felles for DOL:

Ranglerne fins vel?

Skrevet

Takk skal dere ha for oppklarende opplysninger! :-)

Skrevet

Joda. Ranglere-kanalen har vært der siden kort tid etter at DOL la ned sin egen chatteside. Den er rimelig felles for DOL - eller ihvertfall for folk som kommer herfra fra tidligere av. Selv har jeg ikke vært der på flere år, men jeg har ikke hørt noe om at den ikke finnes lenger.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...