Gå til innhold

Uffa da :(

Gjest Buhu! Vil ikke ha arr der*sutre sutre*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iløpet av det siste halvåret har jeg fått gjentatte utbrudd av kviser i hakeområdet(samme stedet hver jævla gang).

Dette har gjort huden stygg, og jeg syns det er _skikkelig_ synd, da dette ødelegger helhetsinntrykket av ansiktet. *sukk* Har fin hud ellers da, men nå er det komt sånne arr som går litt ned i huden, og ikke bare en rød prikk som forsvinner etter en stund.

Er det noe en hudlege kan gjøre med dette?

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du piller vel ikke i dem? Jeg hadde sånne kviser en stund og de etterlot ganske stygge arr. Men de gikk faktisk vekk etter noen måneder. Så ikke mist motet helt! :-)

Skrevet

Du piller vel ikke i dem? Jeg hadde sånne kviser en stund og de etterlot ganske stygge arr. Men de gikk faktisk vekk etter noen måneder. Så ikke mist motet helt! :-)

Takk skal du ha for trøsten... Dette er dypt deprimerende for min del.

Når det gjelder pillingen, så kan jeg ikke la være. Synest det ser så fælt ut når det er hvit gugge i de. Piller ikke på skurver da. Kvisene er borte nå, men ikke arrene.

Skjemmende.........

Snufse....................

Var arrene dine sånn at de gikk ned i huden? Som en liten grop?

Skrevet

Takk skal du ha for trøsten... Dette er dypt deprimerende for min del.

Når det gjelder pillingen, så kan jeg ikke la være. Synest det ser så fælt ut når det er hvit gugge i de. Piller ikke på skurver da. Kvisene er borte nå, men ikke arrene.

Skjemmende.........

Snufse....................

Var arrene dine sånn at de gikk ned i huden? Som en liten grop?

Ja, de gikk ned i huden, men plutselig en dag var de vekk (tok noen måneder). Nå har jeg endelig klart å slutte med å pille, og nå slipper jeg arrene. Deilig!

Skrevet

Ja, de gikk ned i huden, men plutselig en dag var de vekk (tok noen måneder). Nå har jeg endelig klart å slutte med å pille, og nå slipper jeg arrene. Deilig!

Ok :-)

Vil ikke mase så mye mer på deg, men hvor mange måneder da....

Veit det ikke er lett å svare på det her, grenser til det tåpelige, men kan jeg rekne med å måtte gå sånn opptil et halvt år?

Har ikke hatt sånne arr som det her før.

Er bare svært fortvilet.

Skrevet

Ok :-)

Vil ikke mase så mye mer på deg, men hvor mange måneder da....

Veit det ikke er lett å svare på det her, grenser til det tåpelige, men kan jeg rekne med å måtte gå sånn opptil et halvt år?

Har ikke hatt sånne arr som det her før.

Er bare svært fortvilet.

Gjør ikke noe.. :-)

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok, tre måneder kanskje (etter at jeg hadde sluttet å irritere meg over dem), men i hvertfall ikke så lenge som et halvt år.

Skrevet

Gjør ikke noe.. :-)

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok, tre måneder kanskje (etter at jeg hadde sluttet å irritere meg over dem), men i hvertfall ikke så lenge som et halvt år.

Ok.

Tuuuusen takk for at du gadd å svare meg Sofline :)

Hilsen sutretrollet :-p

Skrevet

Ok.

Tuuuusen takk for at du gadd å svare meg Sofline :)

Hilsen sutretrollet :-p

Ikke noe å takke for! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...