Gå til innhold

Kjære flickor

Gjest Skaptitter, jeg nei? Puff......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke Danne i BB bare dødskjekk? Han kommer nok (muligens) til å få mange rinende kvinnfolk etter seg når han kommer ut.

Han slår Anton ned i støvlene 100 ganger og vel så det. Synes _jeg_ da.

Forstår ikke hva Carina tenker med eller på. Tragisk.

Men nå har Danne danset så da er løpet vertfall kjørt, siden hun mister interessen for menn som danser. (!)

Jaja. Sånt är livet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hun da ikke bare velge selv?

hehehe mener og tror hun som befinner seg i "huset" er mer ekspert enn både deg og meg:-)

vi ser ikke mye av hverken personlighet eller oppførsel enn hva producer viser oss:-)

Jada, jeg titter innom på BB nå og da;)

Skrevet

Enig;-)

mye kjekkere!

Nei nei nei.... Hva er det dere sier?! ;-p

Danne er mann, Anton er gutt :-)

Skrevet

kan hun da ikke bare velge selv?

hehehe mener og tror hun som befinner seg i "huset" er mer ekspert enn både deg og meg:-)

vi ser ikke mye av hverken personlighet eller oppførsel enn hva producer viser oss:-)

Jada, jeg titter innom på BB nå og da;)

Jojo, hun vet nok best selv.

Eller? :-p

Jeg bare synser jeg da ;-)

Gjest eidsivaH
Skrevet

Du skal ikke behøve å skamme deg hvis du trenger psykolog for å koble ut visse tv programmer.

Skrevet

Du skal ikke behøve å skamme deg hvis du trenger psykolog for å koble ut visse tv programmer.

Nemmen, det var da voldsomt da. Er det et lite troll på ferde?

Du ser vel et program fast du også rekner jeg med, som kan vere trash i noen andres øyner.

Så du kan jo ta deg time hos psykologen selv da,kanskje. Og du må ikke skamme deg ;-)

Skrevet

Smelt dem sammen:

fysikk 70% Anton 30% Danne

personlighet Danne 80% 20%Anton

Perfectimissimo

Gjest Guttepjokker
Skrevet

Danne er mann og Anton er gutt ja! Liker ikke _altfor_ forfengelige hannkjønn.

Men jeg ville ikke hatt noen av dem;)

Skrevet

thihi, ja han danset så det suste. Gøy å se på. Alle guttene fikk vel danset i går tror jeg.

Jeg synes å forstå det som at Danne og Anton boikotta carina i går, hva mener du? Hun ble oversett av de i discoteket i allefall?

Jeg synes det er greit å kikke når de har fester, innrømmer det ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...