Gjest Skaptitter, jeg nei? Puff...... Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Er ikke Danne i BB bare dødskjekk? Han kommer nok (muligens) til å få mange rinende kvinnfolk etter seg når han kommer ut. Han slår Anton ned i støvlene 100 ganger og vel så det. Synes _jeg_ da. Forstår ikke hva Carina tenker med eller på. Tragisk. Men nå har Danne danset så da er løpet vertfall kjørt, siden hun mister interessen for menn som danser. (!) Jaja. Sånt är livet..... 0 Siter
sheba Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Anton er kjekkere synes jeg da Enig;-) mye kjekkere! 0 Siter
sheba Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 kan hun da ikke bare velge selv? hehehe mener og tror hun som befinner seg i "huset" er mer ekspert enn både deg og meg:-) vi ser ikke mye av hverken personlighet eller oppførsel enn hva producer viser oss:-) Jada, jeg titter innom på BB nå og da;) 0 Siter
Gjest Skaptitter, jeg nei? Puff...... Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Enig;-) mye kjekkere! Nei nei nei.... Hva er det dere sier?! ;-p Danne er mann, Anton er gutt :-) 0 Siter
Gjest Skaptitter, jeg nei? Puff...... Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 kan hun da ikke bare velge selv? hehehe mener og tror hun som befinner seg i "huset" er mer ekspert enn både deg og meg:-) vi ser ikke mye av hverken personlighet eller oppførsel enn hva producer viser oss:-) Jada, jeg titter innom på BB nå og da;) Jojo, hun vet nok best selv. Eller? :-p Jeg bare synser jeg da ;-) 0 Siter
Gjest eidsivaH Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Du skal ikke behøve å skamme deg hvis du trenger psykolog for å koble ut visse tv programmer. 0 Siter
Gjest Skaptitter, jeg nei? Puff...... Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Du skal ikke behøve å skamme deg hvis du trenger psykolog for å koble ut visse tv programmer. Nemmen, det var da voldsomt da. Er det et lite troll på ferde? Du ser vel et program fast du også rekner jeg med, som kan vere trash i noen andres øyner. Så du kan jo ta deg time hos psykologen selv da,kanskje. Og du må ikke skamme deg ;-) 0 Siter
willow Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Smelt dem sammen: fysikk 70% Anton 30% Danne personlighet Danne 80% 20%Anton Perfectimissimo 0 Siter
Gjest Guttepjokker Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Danne er mann og Anton er gutt ja! Liker ikke _altfor_ forfengelige hannkjønn. Men jeg ville ikke hatt noen av dem;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er ikke Carina lesbisk da? ;o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 thihi, ja han danset så det suste. Gøy å se på. Alle guttene fikk vel danset i går tror jeg. Jeg synes å forstå det som at Danne og Anton boikotta carina i går, hva mener du? Hun ble oversett av de i discoteket i allefall? Jeg synes det er greit å kikke når de har fester, innrømmer det ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.