Gå til innhold

cipramil/efexor

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

cipramil/efexor

Hei!

Jeg har gått på Cipramil sammen med Buronil i ca 3/4 år. Dette begynte jeg med pga. en periode med veldig sterk panikkangst og hyperventilering. Nå har det roet seg helt, men syns ikke jeg er blitt noe bedre mht. tristhet og overskudd. Er i peioder kjempesliten, kan sove hele dager i strekk, og føler jeg har utrolig lite å gå på. Det er alltid en lettelse å komme i seng å sove. Føler at energien holder "akkurat" til å få dagene til å gå, og har ikke overskudd til å studere (går på skole) så det blir til at jeg ikke kommer til å ta eksamen i år. Føler jeg ikke ser "enden" på studiet, og skjønner ikke vitsen, så jeg får ikke konsentrert meg om det. Sånn har det vært iendel år, har ikke tatt en eksamen eller fullført studier på lang, lang tid. Føler jeg har nok med å takle dagen, og de utfordringene den fører med seg. Går på attføring.Det er ikke så veldig holdbart i lengden, å leve sånn fra dag til dag, og lurer derfor på om det kunne hjulpet med en kanskje riktigere medisinering. Jeg har jo ikke panikkangst lenger, men føler at jeg bruker all min energi til å holde angst og frykt "stabilt". Det blir et litt "fattig" liv i lengden, å leve for å "holde ut", noe jeg syns jeg har holdt på med i mange år. Ville det vært en hjelp å bytte til f.eks Efexor? Eller andre tips? (NB: har stilt dette sp. under "legemidler" også)

På forhånd takk for svar! hilsen

- anonym

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22841-cipramilefexor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...