Line Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Leste et eller annet sted at man kan trekke fra forskjellige ting i forbindelse med sengevæting på skatten? Hva var det igjen, og hvordan skriver man det - og hvor?! Husker det var noe med større slitasje på klær, økte strømutgifter pga mere vasking.... Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Særfradrag for sykdomsutgifter. Du må 9180 kr over summen du eventuelt får i grunnstønad. Og helst bør du ha kvitteringer. 0 Siter
Line Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Særfradrag for sykdomsutgifter. Du må 9180 kr over summen du eventuelt får i grunnstønad. Og helst bør du ha kvitteringer. Hvordan kan man fremlegge kvittering for økt strømforbruk, større slitasje på klær og sengetøy og slikt noe da? Var på apoteket og hentet nye bleier i dag, og da skulle jeg ikke betale noe som helst?! I fjor betalte jeg jo masse, nesten 300 kroner hver gang jeg hentet nye. Må si jeg ble overrasket... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvordan kan man fremlegge kvittering for økt strømforbruk, større slitasje på klær og sengetøy og slikt noe da? Var på apoteket og hentet nye bleier i dag, og da skulle jeg ikke betale noe som helst?! I fjor betalte jeg jo masse, nesten 300 kroner hver gang jeg hentet nye. Må si jeg ble overrasket... Har vel noe med at barnet er under 12 år. I år kom det ny regel om at barn under 12 år slipper egenandel.Før var denne regelen 7 år. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvordan kan man fremlegge kvittering for økt strømforbruk, større slitasje på klær og sengetøy og slikt noe da? Var på apoteket og hentet nye bleier i dag, og da skulle jeg ikke betale noe som helst?! I fjor betalte jeg jo masse, nesten 300 kroner hver gang jeg hentet nye. Må si jeg ble overrasket... Det er nye regler. Unger under 12 år betaler ikke egenandel fra 1.januar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.