Gå til innhold

Soppinnfeksjon eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Gjest Kompeguri

Det begynte på mandags kveld, en dag etter at jeg hadde fått mensen. Jeg skulle sette inn en tampong, men det føltes veldig sårt og jeg fikk den liksom ikke ordentlig på plass.

Da jeg våknet neste morgen var det sårt og det klødde nedentil. Jeg tenkte at det bare var tampongen som hadde sittet feil på en måte, og håpte det skulle gå over. Kløen fortsatte imidlertid hele dagen, og neste morgen var det blitt så ille at jeg skjønte det måtte være noe annet.

Jeg ringte til legekontoret, og de mente det måtte være soppinfeksjon - så jeg kjøpte en Canesten kur, og begynte å smøre meg med den hele dagen. På kvelden satte jeg en stikkpille, og det er nå over et døgn siden. Kløen har blitt litt bedre, men det klør fremdeles og svir i og rundt skjedeåpningen. I tillegg klør det i endetarmsåpningen.

Burde ikke Canesten kuren ha hjulpet nå? Kan det være noe annet? Burde jeg gå til legen å få en sterkere soppkur?

Hjelp, hva skal jeg gjøre - det er fryktelig plagsomt å gå sånn!

Takknemlig for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228415-soppinnfeksjon-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...