Gjest remo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er nå 4 dager over tida... det har aldri aldri skjedd før, tok en graviditetstest igår, den var negativ... så hva kan det skyldes da? Jeg kjenner ingen tegn i kroppen på at den skulle komme snart heller, ingen PMS... Å hvis den ikke kommer i det hele tatt, skal jeg bare begynne nytt p-pille brett som vanlig uten å bry meg med det? 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det hender at p-pillene forsyver min menstruasjon litt hit og dit, sånn at det virker som om jeg er sen. Det skjedde aldri før jeg begynte på p-piller, merkelig nok. Det er helt normalt å være litt sen eller at man av og til ikke får ordentlig blødning. Men jeg ville uansett gått til legen og testet meg for å være sikker. Men nå er jeg litt overforsiktig også. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det kan være en av bivirkningene ved p-piller. Har du nettopp begynt med det? Du skal bare fortsette med det neste brettet til "avtalt" tid selv om mensen ikke kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.