Gjest snuppsi_25 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg har brukt nuvaring i snart 1 år,og er kjempefornøyd!! Det som er at i løpet av det siste halvåret så får jeg mindre og mindre mens i den ringfrie uken,men en sjelden gang blørmjeg endel i 2 dager og enkelte ganger får jeg ikke blødning i det hele tatt,bare brunt og ekkel utflod.(Jeg er ikke gravid)Ser faktisk ut som om mens er på vei til å forsvinne,klager ikke på det jeg,men er det normalt? 0 Siter
jaime Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Heldig du er da. Det tar gjerne lenger og lenger tid før det kommer noen blødning i den hormonfrie perioden, og det er nok ganske vanlig at blødningene minsker også. Hvis det nesten ikke kommer noe i det hele tatt, ville jeg kanskje tatt en graviditetstest selv, sånn for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest snuppsi_24 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Heldig du er da. Det tar gjerne lenger og lenger tid før det kommer noen blødning i den hormonfrie perioden, og det er nok ganske vanlig at blødningene minsker også. Hvis det nesten ikke kommer noe i det hele tatt, ville jeg kanskje tatt en graviditetstest selv, sånn for sikkerhets skyld. har tatt tester de 3 siste ringfrie periodene men alle er negative.så gravid det er jeg ikke 0 Siter
jaime Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 har tatt tester de 3 siste ringfrie periodene men alle er negative.så gravid det er jeg ikke Ok, da holder jeg på at du bare er griseheldig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.