Gå til innhold

Så kommer Pia med singel også...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haj Pia Jenate gitt opp sin kajjijæje som tjendsettej foj å bli popajtist nå?

Fojjesten så va'kke den sjolen noe pen asså...

Gjest Man kan jo lure
Skrevet

Pia bruker fuktighetskrem til kr. 790 for en krukke. Hun blander den med en "serum" som koster kr. 989,-.

Hvordan kan hun tjene så mye penger at hun har råd til vesker til 17.000 og reise til Paris og Milano og kjøpe klær.

Skrevet

Pia bruker fuktighetskrem til kr. 790 for en krukke. Hun blander den med en "serum" som koster kr. 989,-.

Hvordan kan hun tjene så mye penger at hun har råd til vesker til 17.000 og reise til Paris og Milano og kjøpe klær.

Hun får vel sponsa turene av se og hør og her og nå....

Skrevet

Fy! Mobber du folk som har talefeil nå da?

Sånt må man ikke gjøre her på DOL, tenk om hun leser her...

;-)

Skrevet

;-)

Det tjoj jeg ikke hun giddej. Ej ikke så mange sjendiser hej vet du ;-)

Skrevet

;-)

Hva - kan hun lese også...?

Imponert!

:-)

Gjest sandex
Skrevet

Hørte klippet.. og hun sang jo ikke - hun snakket :) :) hehehehe

Skrevet

*knegg*

Gjest Aimabel
Skrevet

i tillegg til å forsørge moren sin??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg begynner å lure på om hun er en bløff. At det er et menneske som spiller rollen som Pia Haraldsen.

Hun minner om sjefen i The Office.

Den dama kan bare ikke være sann.

Jeg lurer på om kanskje pressen burde være litt forsiktig med denne dama. Jeg begynner nesten å synes synd på henne. Hun er jo så stakkarslig og patetisk at vi her på berget aldri har sett maken.

Vi har vel knapt sett maken i utlandet.

Gjest BattleClown
Skrevet

Jeg begynner å lure på om hun er en bløff. At det er et menneske som spiller rollen som Pia Haraldsen.

Jeg lurer på om kanskje pressen burde være litt forsiktig med denne dama. Jeg begynner nesten å synes synd på henne. Hun er jo så stakkarslig og patetisk at vi her på berget aldri har sett maken.

En interessant teori.

Kanskje hun er en robot styrt av media for å se hvor langt de kan gå i det intetsigende kjendis-fokuset sitt.

Null talent er åpenbart mer enn nok for å tilfredsstille kjendishungeren.

Lurer på om Pia Haraldsen sitter hjemme og tenker på sin egen kjendisstatus...

Hun er et bra forbilde da, det skal hun ha!!!

Skrevet

Fullstendig enig.

Jeg så et klipp på tv der forskjellige folk ble intervjuet ang. hva de syntes om Big Brother. Godeste frøken Haraldsen presterte å svare "Jeg synes det er skikkelig teit. De som er delktakere er slike som gjør alt bare for å komme på tv".

Skjær mæ laus.

Skrevet

Gjett hvor jeg skal i morgen da??? *Terge*

Jeg tror kanskje jeg ikke vil høre om det. :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fullstendig enig.

Jeg så et klipp på tv der forskjellige folk ble intervjuet ang. hva de syntes om Big Brother. Godeste frøken Haraldsen presterte å svare "Jeg synes det er skikkelig teit. De som er delktakere er slike som gjør alt bare for å komme på tv".

Skjær mæ laus.

Hun har ikke sagt det? Pia Haraldsen? Den største mediehora verden noensinne har sett?

Herremin!

Skrevet

Hun har ikke sagt det? Pia Haraldsen? Den største mediehora verden noensinne har sett?

Herremin!

Hun har det, dessverre. Skulle ikke vært lov.

Skrevet

Det ER synd på dama, og hun burde beskyttes mot seg sjøl.

Det er hun og Sven O.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det ER synd på dama, og hun burde beskyttes mot seg sjøl.

Det er hun og Sven O.

Hey..de burde bli et par!!

*Ringe Se og Hør*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...