Gå til innhold

Hvordan lage eget "lerret"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil male et stort bilde men vil ikke kjøpe et dyrt lerret. Jeg har en stor treplate (noen type finer) som jeg vil bruke, men jeg bør kanskje ha noen form for stoff eller papir over? Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en linduk, også må du behandle denne (jeg aner ikke med hva). Står godt beskrevet i diverse bøker om olje/akrylmaling for nybegynnere hvordan man lager egne lerret.

Skrevet

Innbilder meg at man får kjøpt lerretsstoff som du grunner. Så kan du male.

Skrevet

Du får kjøpt ubleket lerret i alle stoffbutikker, billig er det også. Så grunner du noen ganger også er det bare å male i vei. Du kan stifte det på plata sånn den er eller du kan kappe den og lage en ramme. Jeg liker best å male på ramme, men det er selvsagt bare en smakssak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...