Gå til innhold

Dette gjorde min samboer

Anbefalte innlegg

Gjest hva er din mening?

En dag gikk jeg inn på mobilen til min samboer for å... ja snoke litt. Da så jeg at han hadde noen meldinger i utboks til ei jente(sjekka nummeret). Han hadde skrevet ganske på kanten sms. Noe greier med "er fingrene dine rundt boka di eller har jeg dårlig fantasi". Han skrev også et par stykker i samme kategori. De første og siste meldingene han skrev til henne er tydeligvis slettet.

Dagen dette skjedde(for ca en uke siden) fortalte han meg at noen hadde sendt han en melding som var feilsendt. Snokingen min skjedde to dager senere og da fant jeg ut at han hadde starta å flørte med hun her som hadde sendt feil melding. Hallo... flørte slik med en villt fremmed?? Følte meg ganske knust fordi i starten av forholdet vårt fikk han laaangt over kanten sms fra ei som skrev hun onanerte og greier. Han holdt kontakta med henne i over flere måneder(kun over sms).

Den første sms-episoden er fem år siden, men den sitter i hjerterota enda.

Hva hadde du følt om din mann/kone/samboer hadde gjort noe slikt?

Jeg føler tvil og forvirring. Orker ikke å sitte barnevakt for en mann på 40 år slik at han ikke sender slike sms.

Han sa som sitt forsvar at han bare gjorde dette for å kødde og flørte litt og at han avsluttet i tide og sa han hadde samboer. Hmm...skal jeg tro på det da.

Jaja...

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228547-dette-gjorde-min-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva er din mening?

Det høres ut som kjæresten din har vært intim med henne. Jeg hadde ikke godtatt dette.

Dette er ei som bor i en helt annen kant av landet. Tror ikke han har truffet henne. Men uansett så sårer det meg grusomt at han skrev slikt til henne.

Håper vi finner ut av ting. Orker ikke å leve i tvil og mistenksomhet.

Jeg ville konfrontert ham med det og krevd en forklaring. Jeg ville ikke funnet meg i sånt, for meg er dette utroskap, også selv om de sannsynligvis ikke har hatt fysisk kontakt. Han kommer nok til å si at du ikke skulle ha snoket (og det skulle du jo egentlig ikke, men jeg skjønner deg når dette ha skjedd før), men det undskylder selvsagt ikke ham.

Annonse

Gjest usjarmis i kveld

Gjorde det selv for en tid tilbake og fant masse "gøy". Viste seg etter mye om og men at ei på jobben hans hadde vært forelsket i han i over tre år. Og så høflig som han er har han ikke turt å si "pigg av" (mistenker nå at digger oppmerksomhetet også, da...) og selfvølgelig ikke si noe til meg fordi "da hadde du jo bare klikka slik som du gjør nå".

De meldingene var litt for hyggelige fra min sambo sin side - og jeg tar meg selv i å sjekke mob hans nå og da. SOm oftest finner jeg ingenting, av og til finner jeg noen fra hennne (hun vet hvem jeg er og vedder på at hun gjør det mye pga å irritere meg). Han svarer sjelden, men bråk blir det hver gang. Han sier han ikke liker henne, at det ikke er noe mellom dem osvosv. Kan ikke kreve at de bryter kontakt - de jobber jo sammen, og alle mel fra henne består som regel av en dårig jobbunnskyldining + en "skal vi møtes?". Er jo begrenset hvor mye jeg kan mase og...er snart der at uansett hva han gjør så tror jeg at han liker henne...

Jeg stoler på sambo, men blir bare så lei. Leileilei. Og usikker. Mitt ønske; jeg skulle ALDRI ha sjekka den mobilen. Da hadde jeg nok spart meg for tårer, desperasjon, frustrasjon, krangling og sinne og usikkerhet. Skal jeg tro min sambo, er jeg også meget usjarmerende som sjalu...

TIl deg: Ja, han har gått over streken. Men er hvertfall ikke ei han jobber med ;) Gjort er gjort, men si klar beskjed om at du ikke godtar det. Sambo sier han ikke har tenkt å møte henne utenfor jobben slik som hn ønsker. Det er jeg nødt til å stole på. Har ikke lyst til å bli ei gal kjerring som følger etter han. Fristelsene er mange der ute - jeg jobber med å stole 100% på min kjære. Vanskelig, men tror det skal gå. Er bare nødt å velge å stole på han - ellers blir det for slitsomt...

Gjest ikke til å stole på

En slik mann er ikke noe å samle på. Er han virkelig over 40 så sliter han noe innmari med midtlivskrise eller noe, og må ha bekreftelse fra andre yngre jenter. Tikkende bombe han der. Du kan jo tydeligvis ikke stole på ham overhodet, så hvorfor gidde å være sammen med ham.

Usikker mann i 20-årene

Dette er ei som bor i en helt annen kant av landet. Tror ikke han har truffet henne. Men uansett så sårer det meg grusomt at han skrev slikt til henne.

Håper vi finner ut av ting. Orker ikke å leve i tvil og mistenksomhet.

Har selv et lite dillemma. Har vært sammen med ei jente i ca 6 år. I den siste tiden har jeg fått ei kjempekoselig venninne som jeg trives veldig godt sammen med. Nå skal jeg reise på tur med denne vennina. Dama vet jeg skal reise, men ikke med hvem. Vi skal dele leilighet i en uke. Selv om begge er i forhold (hun er samboer med ei dame), så gleder vi oss til å reise sammen. Vi småflørter hele tiden og sender hverandre masse sms'er. Hva kan jeg gjøre?

Gjest Bedratta

Har selv et lite dillemma. Har vært sammen med ei jente i ca 6 år. I den siste tiden har jeg fått ei kjempekoselig venninne som jeg trives veldig godt sammen med. Nå skal jeg reise på tur med denne vennina. Dama vet jeg skal reise, men ikke med hvem. Vi skal dele leilighet i en uke. Selv om begge er i forhold (hun er samboer med ei dame), så gleder vi oss til å reise sammen. Vi småflørter hele tiden og sender hverandre masse sms'er. Hva kan jeg gjøre?

Hvis du har følelser for "venninna" di, så gjør det slutt med dama. Det gjør så altfor, altfor vondt å oppdage utroskap.

Gjest Bedratta

Gjorde det selv for en tid tilbake og fant masse "gøy". Viste seg etter mye om og men at ei på jobben hans hadde vært forelsket i han i over tre år. Og så høflig som han er har han ikke turt å si "pigg av" (mistenker nå at digger oppmerksomhetet også, da...) og selfvølgelig ikke si noe til meg fordi "da hadde du jo bare klikka slik som du gjør nå".

De meldingene var litt for hyggelige fra min sambo sin side - og jeg tar meg selv i å sjekke mob hans nå og da. SOm oftest finner jeg ingenting, av og til finner jeg noen fra hennne (hun vet hvem jeg er og vedder på at hun gjør det mye pga å irritere meg). Han svarer sjelden, men bråk blir det hver gang. Han sier han ikke liker henne, at det ikke er noe mellom dem osvosv. Kan ikke kreve at de bryter kontakt - de jobber jo sammen, og alle mel fra henne består som regel av en dårig jobbunnskyldining + en "skal vi møtes?". Er jo begrenset hvor mye jeg kan mase og...er snart der at uansett hva han gjør så tror jeg at han liker henne...

Jeg stoler på sambo, men blir bare så lei. Leileilei. Og usikker. Mitt ønske; jeg skulle ALDRI ha sjekka den mobilen. Da hadde jeg nok spart meg for tårer, desperasjon, frustrasjon, krangling og sinne og usikkerhet. Skal jeg tro min sambo, er jeg også meget usjarmerende som sjalu...

TIl deg: Ja, han har gått over streken. Men er hvertfall ikke ei han jobber med ;) Gjort er gjort, men si klar beskjed om at du ikke godtar det. Sambo sier han ikke har tenkt å møte henne utenfor jobben slik som hn ønsker. Det er jeg nødt til å stole på. Har ikke lyst til å bli ei gal kjerring som følger etter han. Fristelsene er mange der ute - jeg jobber med å stole 100% på min kjære. Vanskelig, men tror det skal gå. Er bare nødt å velge å stole på han - ellers blir det for slitsomt...

Sånn var det her og. Helt til jeg fant ut litt for mye og skjønte at jeg ikke kan stole på ham i det hele tatt..

Usikker mann i 20-årene

Hvis du har følelser for "venninna" di, så gjør det slutt med dama. Det gjør så altfor, altfor vondt å oppdage utroskap.

Problemet er at jeg er alt for knytta til dama og omvendt. I tillegg så er jeg usikker på hva hu venninna føler for meg.

Gjest Bedratta

Problemet er at jeg er alt for knytta til dama og omvendt. I tillegg så er jeg usikker på hva hu venninna føler for meg.

Så lenge du føler noe som helst mer enn vennskapelig, så bedrar du dama. Er hun verdt mest for deg, så kutt heller kontakten med denne venninna. Du kan såre dama di mer enn du aner.. Tro meg..

Annonse

Usikker mann i 20-årene

Så lenge du føler noe som helst mer enn vennskapelig, så bedrar du dama. Er hun verdt mest for deg, så kutt heller kontakten med denne venninna. Du kan såre dama di mer enn du aner.. Tro meg..

Å kutte kontakten med denne venninna er mer eller mindre umulig siden vi går i samme idrettsklubb og treffes ganske ofte.

Gjest du bedrar noen

Hvorfor i all verden drar du på tur med denne dama, og i tillegg holder det hemmelig for dama di? Du høres ikke helt god ut.

SoriaMoria

Å kutte kontakten med denne venninna er mer eller mindre umulig siden vi går i samme idrettsklubb og treffes ganske ofte.

Så det er lettere å bytte dame enn å bytte idrettsklubb?

Jaja, jeg synes det høres ut som du allerede har valgt jeg...

Vær i alle fall anstendig nok med dama du har nå til å fortelle henne at det er over...!

Gjest BattleClown

Det du nå gjør er jo å invitere til utroskap slik at du kan finne ut om det kan bli noe mellom deg og denne jenta.

Så egentlig er forholdet mellom deg og kjæresten over, for du går jo bare rundt å venter på noen bedre; du er åpen for andre jenter.

Virker som du allerede har tatt et valg, men venter ut situasjonen slik at du enkelt kan bytte kjæreste uten mellomlanding.

Gjest er du mann eller mus?

Hvis det er noe tak i deg i det hele tatt så setter du deg ned og tenker nøye gjennom dette. Hvilket hode tenker du med når du ønsker å dra på tur med denne nye veninna d? Er det ren fysisk tiltrekning?

Om du drar på tur med henne anbefaler jeg deg å legge alle kort på bordet med dama di. Hun ønsker nok ikke noen fremtid med deg om du gjør dette.

Spør deg dette spørsmål. HVEM av dem kan du greie å leve UTEN? Dama di eller veninna di.

Gjør et valg og ikke lur noen!! Vær mann og ikke mus. Kan du ikke tenke deg å ha samme dame resten av livet så slå opp. IKKE vær utro først

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...