Gå til innhold

pulserende dusj, kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest privacy

Funker som en kule, men en vanlig dusj holder i massevis, hvis OK vanntrykk. Kan evt. skru av dusjhodet og bruke slangen direkt. Har hatt bortimot daglige orgasmer siden jeg var 12-13, på den måten.

Takk for svar, hva mente du med 'som en kule'?

Jeg tenkte at hvis vanntrykket vekslet, ble det mer opphissende enn bare vanlig dusj. Hvis man skrur av dusjhodet, mente du bare å dusje hardt på hetl til det går? ...jeg har lyst på litt mer action... Fint hvis du har tips. (Jeg synes dette er litt pinlig, men det er vel en vane :)

Takk for svar, hva mente du med 'som en kule'?

Jeg tenkte at hvis vanntrykket vekslet, ble det mer opphissende enn bare vanlig dusj. Hvis man skrur av dusjhodet, mente du bare å dusje hardt på hetl til det går? ...jeg har lyst på litt mer action... Fint hvis du har tips. (Jeg synes dette er litt pinlig, men det er vel en vane :)

Veldig privat, men ikke så veldig pinlig, vil jeg si. :)

Hva man foretrekker av trykk og variasjon er vel individuelt; vanlig slange med litt varierende vanntrykk fungerer bra for meg (men har jo årevis med trening og da ;). Har ikke prøvd skikkelig massasje-hånddusj til dette her foreløbig, men kan jo tenkes det er enda bedre... Tror bare du bør prøve deg frem med det du har tilgjengelig av dusjhoder, i første omgang!

Gjest ntassa

Veldig privat, men ikke så veldig pinlig, vil jeg si. :)

Hva man foretrekker av trykk og variasjon er vel individuelt; vanlig slange med litt varierende vanntrykk fungerer bra for meg (men har jo årevis med trening og da ;). Har ikke prøvd skikkelig massasje-hånddusj til dette her foreløbig, men kan jo tenkes det er enda bedre... Tror bare du bør prøve deg frem med det du har tilgjengelig av dusjhoder, i første omgang!

Går mye varmtvann......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...