Gjest Slideminder Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kjæresten min bruker fryktelig lang tid på å få orgasme. Jeg rekker å komme 2-3 ganger selv, så er jeg ganske fornøyd. Etter det kan vi holde på i opptil halvannen time (hvis ikke enda lenger?) og noen ganger får han ikke orgasme i det hele tatt før han gir opp. Jeg lurer på om dette er normalt, eller om det er noe galt med meg eller sexen vår? Med min eks var det aldri noe problem, han kunne gjøre det unna på få sekunder.... Jeg har ikke vært sammen med kjæresten så lenge, og har ikke erfaring med andre enn èn mann fra før (men det varte i 10 år da!). Tenningen hans er det heller ikke noe i veien med i utgangspunktet. Men jeg blir altså helt utslitt, dessuten blir det jo helt håpløst hvis man skal lure seg til "en kjapp en". Her må man jo sette av en kveld!Ikke alltid det passer. Vi er 32 og 35 år gamle. Hvor normalt er dette da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vi er flere Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Takk og pris for at det er noen andre som har det samme "luksus- problemet". Min kjæreste er også ny. Og jeg tenker meg grønn på dette. Er ikke vant med slikt (Xn min slet med for TIDLIG sædavgang), mens han her kan holde på i det uendelige. Det hender at jeg selv også holder tilbake orgasmene, for jeg håper liksom på at han skal komme. Men det er nærmest et "orgasmepress" hvor han sier at jeg kan komme et par ganger til,før han har tenkt å gi seg. Og ikke sjelden (etter at jeg har ventet leeeenge på at han skal komme) ,så bare avslutter vi alt sammen uten at det har gått for han. Og han er like fornøyd. Glad for alle orgasmene han har gitt meg. Og da skjønner jeg mindre. Har fundert på om han kanskje har litt "orgasmeangst". Når det først går for han,så er det totalt umerkelig. Uten en eneste lyd. En annen spekulasjon jeg har er at han kanskje har vent seg til å runke for mye. Slik at det skal en del til før det går for han via sex. Men jeg vet ikke... i grunn ser det bare ut til at han har enormt stor kontroll. Og når han bare bestemmer seg for å ikke ha utløsning,så får han ikke det... Han er kanskje redd for å gjøre meg gravid? Godt å vite at det ikke bare er jeg som har det slik. For jeg synes snart at det er en pine med at jeg på død og liv skal ha både 2 og 3 orgasmer,før det går for han. Og er lei av å ligge der som et stort spørsmålstegn når det IKKE går for han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1726660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Takk og pris for at det er noen andre som har det samme "luksus- problemet". Min kjæreste er også ny. Og jeg tenker meg grønn på dette. Er ikke vant med slikt (Xn min slet med for TIDLIG sædavgang), mens han her kan holde på i det uendelige. Det hender at jeg selv også holder tilbake orgasmene, for jeg håper liksom på at han skal komme. Men det er nærmest et "orgasmepress" hvor han sier at jeg kan komme et par ganger til,før han har tenkt å gi seg. Og ikke sjelden (etter at jeg har ventet leeeenge på at han skal komme) ,så bare avslutter vi alt sammen uten at det har gått for han. Og han er like fornøyd. Glad for alle orgasmene han har gitt meg. Og da skjønner jeg mindre. Har fundert på om han kanskje har litt "orgasmeangst". Når det først går for han,så er det totalt umerkelig. Uten en eneste lyd. En annen spekulasjon jeg har er at han kanskje har vent seg til å runke for mye. Slik at det skal en del til før det går for han via sex. Men jeg vet ikke... i grunn ser det bare ut til at han har enormt stor kontroll. Og når han bare bestemmer seg for å ikke ha utløsning,så får han ikke det... Han er kanskje redd for å gjøre meg gravid? Godt å vite at det ikke bare er jeg som har det slik. For jeg synes snart at det er en pine med at jeg på død og liv skal ha både 2 og 3 orgasmer,før det går for han. Og er lei av å ligge der som et stort spørsmålstegn når det IKKE går for han. Det kan jo tenkes at han tror han er den store superelskeren som klarer å holde igjen så lenge. Har du prøvd å be han komme mens dere holder på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1726843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bringa Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du burde være glad for at det er den veien. Min kjæreste var en slik som skrøt på forhånd over hvor lang tid han pleide å bruke på å komme, men når vi først hadde sex så tok det han ca. 2 min. Det har ikke endret seg så veldig mye, men nå kan han holde på i kanskje en halvtime, med mye stopp og start som gjør det vanskeligere for meg. *misunnelig* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1727211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det kan jo hende at han føler seg "presset" til å komme. Mange jenter (og gutter) som føler seg mislykket hvis kjæresten deres ikke får orgasme. Du kan jo fortelle ham at det ikke er nødvendig at han holder på til han kommer hver gang. Jeg hadde en gang en elsker som hadde det samme problemet - det tok utrolig lang tid før han fikk orgasme. Men heldigvis så gjorde det ham ikke noe å slutte når jeg var "ferdig" noen ganger. Herregud, man blir jo sår og støl og ikke minst lei av å alltid holde på så lenge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1727320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentinna Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Takk og pris for at det er noen andre som har det samme "luksus- problemet". Min kjæreste er også ny. Og jeg tenker meg grønn på dette. Er ikke vant med slikt (Xn min slet med for TIDLIG sædavgang), mens han her kan holde på i det uendelige. Det hender at jeg selv også holder tilbake orgasmene, for jeg håper liksom på at han skal komme. Men det er nærmest et "orgasmepress" hvor han sier at jeg kan komme et par ganger til,før han har tenkt å gi seg. Og ikke sjelden (etter at jeg har ventet leeeenge på at han skal komme) ,så bare avslutter vi alt sammen uten at det har gått for han. Og han er like fornøyd. Glad for alle orgasmene han har gitt meg. Og da skjønner jeg mindre. Har fundert på om han kanskje har litt "orgasmeangst". Når det først går for han,så er det totalt umerkelig. Uten en eneste lyd. En annen spekulasjon jeg har er at han kanskje har vent seg til å runke for mye. Slik at det skal en del til før det går for han via sex. Men jeg vet ikke... i grunn ser det bare ut til at han har enormt stor kontroll. Og når han bare bestemmer seg for å ikke ha utløsning,så får han ikke det... Han er kanskje redd for å gjøre meg gravid? Godt å vite at det ikke bare er jeg som har det slik. For jeg synes snart at det er en pine med at jeg på død og liv skal ha både 2 og 3 orgasmer,før det går for han. Og er lei av å ligge der som et stort spørsmålstegn når det IKKE går for han. Ja, vi/jeg og har dette luksusproblemet! Jeg nyter det av og til, men det er kjedelig naar det skal vaere slik! Av og til vil vi jenter virkelig bare ha en kjapp en... Og x'en hadde lignende problemer... Jeg tror det kommer av at mannen maaler sin vellykkethet i hvor mange orgasmer han kan klare aa gi noen... Men jeg sitter igjen med en f0lelse av aa bare dra nytte av ham og ikke vaere til for gjensidig nytelse... Oh well. Such is life! Tror vi maa sette oss ned og forklare menn at vi ikke bryr oss om hvor lenge og hvor mange men om gjensidighet og rettferdighet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1727354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vi er flere Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ja, vi/jeg og har dette luksusproblemet! Jeg nyter det av og til, men det er kjedelig naar det skal vaere slik! Av og til vil vi jenter virkelig bare ha en kjapp en... Og x'en hadde lignende problemer... Jeg tror det kommer av at mannen maaler sin vellykkethet i hvor mange orgasmer han kan klare aa gi noen... Men jeg sitter igjen med en f0lelse av aa bare dra nytte av ham og ikke vaere til for gjensidig nytelse... Oh well. Such is life! Tror vi maa sette oss ned og forklare menn at vi ikke bryr oss om hvor lenge og hvor mange men om gjensidighet og rettferdighet! Har allerede sagt det...opptil flere ganger... Og gjett hva svaret blir? "Det er mye som ikke er rettferdig her i verden" *rister på hodet*. Men en ting skal være sagt. Det er bedre dette her,enn noen med for tidlig sædavgang. Så i grunn burde jeg ikke klage... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1727389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
eon Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har allerede sagt det...opptil flere ganger... Og gjett hva svaret blir? "Det er mye som ikke er rettferdig her i verden" *rister på hodet*. Men en ting skal være sagt. Det er bedre dette her,enn noen med for tidlig sædavgang. Så i grunn burde jeg ikke klage... Jeg har opplever det samme, men det "problemet" går over når jeg blir trygg på partneren, da får jeg litt mer kontroll på'n 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1727421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fristil Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 ikke vanlig i unge år. . Husk han må bruke sin fantasi som for mange er avgjørende for orgasme- 90 % fantasi- 10 % samleiebevegelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1729304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fristil Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Uvanlig- Dere må snakke sammen. Kan din kjæreste blitt fortalt at han skal tenke på annnet når han merker det er like før---- Tenke på kjedelige ting-øde vidder-oppvask-alt som distanserer seg fra sex. Jeg ser noen legeranbefaler det-dessverre(sexologer) Gutten/mannen vil her gjøre penis overstimulert-og dette fører til at NORMAL refleks utsettes-og samleiet blir varende lenge.Hos menn er denne refleks komplisert-og bør ikke forstyrres. Håper du kan få orden på dette f.eks forspill for han som gjør det lettere for kan å "komme" Du må oppmuntre din venn til å "gå" fort-ved onani og eller med deg(samleie etc.) la han forstå -først HAN så deg- Tar han noe medisiner ? lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1730364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Skjønner godt at du blir utslitt. Og jeg ville ha oppfattet dette som et problem, ikke et luksusproblem. Jeg ville også ha foretrukket en 2 minutters. Jeg sier ikke dette for å psyke deg ned, men for å uttrykke forståelse for at situasjonen er problematisk. Hvordan funker det hvis du suger ham som del av forspillet, kan det være en ide? Det må også være frustrerende at han er så lydløs. Men det er jo fint at han er fornøyd også når han ikke får orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228620-luksusproblem-men-jeg-blir-utslitt/#findComment-1730375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.