filiokus81 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jupp, jeg har herved meldt meg inn i den eksklusive klubben for jenter som får orgasme av samleie alene (uten å stimulere klitoris med fingre etc. underveis) !! Ja, jeg tror det har gjort meg til et bedre menneske. ;-) Også på bursdan' og alt! Tilfreds hilsen 0 Siter
carma Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jøss.. gratulerer med dagen. Men hva er det som er så eksklusivt med det, da...? Må jo være bare flott å bli stimulert flere steder på en gang, vel? :-) "Hurra, jeg klarte å få orgasme nesten uten at noen tok på meg!" - hehe ;-) 0 Siter
Icora Panter Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Det er bra! Og Gratulerer så mye med dagen 0 Siter
Maglor Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Gratulerer. God sex gjør folk til bedre mennesker. 0 Siter
jaime Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jøss.. gratulerer med dagen. Men hva er det som er så eksklusivt med det, da...? Må jo være bare flott å bli stimulert flere steder på en gang, vel? :-) "Hurra, jeg klarte å få orgasme nesten uten at noen tok på meg!" - hehe ;-) På utsiden ja, men masse "berøring" på innsiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.