Gå til innhold

Å takle det, evt leve med det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har opplevd at min mann hadde et forhold til ei på jobben sin i seks mnd!

Vi er gift, har to barn og har vært sammen i 15år.. Jeg er 31år så det føles som hele livet.

Dette skjedde for snart to år siden, situasjonen var ikke bra. Vi hadde en veldig tøff periode i forholdet, noe vi ikke skjønte før det var for sent.

Han valgte å fortelle det selv, det var ingen andre enn de to som kjente til det. Han hadde tenkt å gå fra meg, for han hadde følelser for henne.

Men jeg er ikke en person som gir meg så lett, han skulle ikke få noen enkel jobb. Det som skjedde var at han bare ville ha meg. Ble nesten litt for mye.

Mens jeg på en måte ikke opplevde det som han, jeg var ødelagt. Han følte at han ble forelsket i meg på nytt. Det er han fortsatt. Vi er sammen den dag idag, men det er ikke lett.

Jeg har møtt henne i ettertid, hun er yngre enn meg, ingen barn, høy og slank. Jeg har bestandig vært liten og rundt, så selvtilliten min er helt skrudd.

Vet ikke om vi holder livet ut, han prøver hver dag. jeg kan fortsatt skrike meg i søvn. Hate kroppen min, hate han, og hate hele livet.

Trøsten min er at vi ikke krangler, barna har det bra. Og at jeg har vært åpen omm det, og har mange gode venner som stiller opp.

alle som har opplevd den følesen av å uskyldig bli satt i en slik situasjon, som man ikke kan for selv. den maktesløsheten og tomheten. Og ikke minst den skrikende smerten, jeg føler med dere.

Men det er mulig å få det til hvis begge er villig til å snakke, men det tar år.

Det er som et sår som skal gro, det vil alltid bli et lite arr. Lykke til

Gjest vært der

Har opplevd det, og vil vel helst ikke vite hvor lenge det pågikk. Som frnj skriver ble han som forelsket på ny, mens jeg gikk i daler og bølger, noe jeg fortsatt gjør, men sjeldnere og sjeldnere. Jeg har imidlertid ikke hatet min kropp eller liv, men syntes at det var urettferdig at det akkurat skulle ramme meg. Det er ingen lett oppgave å gå videre etter et slikt svik, og jeg sier også her som frnj at jeg vet ikke om det holder evig. Trøster meg også med at barna har det bra, og det er det viktigste for meg akurat nå. Sex er og blir en vanskelig greie etter dette. Han vet imidlertid at det ikke blir noen nye sjanser, da er det bedre å leve alene. Blir litt brokete skrevet, men det er fortsatt etter flere år kaos i tankerekken når man drar opp dette temaet. Ble faktisk irritert over Skavlan i stad, når han med en munter tone oppmuntrer folk til å ikke si det hjemme. Det er altfor alvorlig for de som er rammet å lage underholdning av. Derfor havnet jeg her også, for å se om det var noen jeg kunne finne med fellesnevneren bedratt.

Gjest Lille meg og litt til

Har opplevd det, og vil vel helst ikke vite hvor lenge det pågikk. Som frnj skriver ble han som forelsket på ny, mens jeg gikk i daler og bølger, noe jeg fortsatt gjør, men sjeldnere og sjeldnere. Jeg har imidlertid ikke hatet min kropp eller liv, men syntes at det var urettferdig at det akkurat skulle ramme meg. Det er ingen lett oppgave å gå videre etter et slikt svik, og jeg sier også her som frnj at jeg vet ikke om det holder evig. Trøster meg også med at barna har det bra, og det er det viktigste for meg akurat nå. Sex er og blir en vanskelig greie etter dette. Han vet imidlertid at det ikke blir noen nye sjanser, da er det bedre å leve alene. Blir litt brokete skrevet, men det er fortsatt etter flere år kaos i tankerekken når man drar opp dette temaet. Ble faktisk irritert over Skavlan i stad, når han med en munter tone oppmuntrer folk til å ikke si det hjemme. Det er altfor alvorlig for de som er rammet å lage underholdning av. Derfor havnet jeg her også, for å se om det var noen jeg kunne finne med fellesnevneren bedratt.

Bare lurer på en ting: Hvordan kom dette for dagen? Fant du ut av ting litt etter litt, evt tok du han på fersken? Eller var dette noe han fortalte deg selv?

Og hvordan har du forsikret deg om at det virkelig er slutt?

Takker for svar, dette er vanskelig for meg, men jeg er innstilt på å fortsette.

Annonse

Bare lurer på en ting: Hvordan kom dette for dagen? Fant du ut av ting litt etter litt, evt tok du han på fersken? Eller var dette noe han fortalte deg selv?

Takker for svar, dette er vanskelig for meg, men jeg er innstilt på å fortsette.

Hvordan jeg oppdaget det, merket ingen ting jeg.. før han satt foran meg å grein som et barn. Men i ettertid faller endel brikker på plass f,eks solarium, nye klær, sene kvelder, redd for mobilen sin o.s.v.

Jeg hadde tatt opp med han noen dager før jeg fikk vite det, at jeg følte at ting ikke fungerte.

Da han knakk sammen senere. Han sa: jeg trur vi er ferdig. Jeg sa. har du vært utro.

Svarte han ja.. jeg spurte om det var .... Han sa ja. Da sa jeg er det følelser og gjensidig han sa ja.

Samme dag snakket jeg med henne, som han jobber med. Hun fortalte alt. Han var mannen i sitt liv, var villig til å være stemor til mine barn. Elsket han.

Jeg sa at hun burde se meg godt i øynene, for jeg er nok det sterkeste menneske du noen gang har møtt. Var ikke noe krangling eller ufin. sa bare hvordan liv min mann har.

De jobber fortsatt sammen, hun har en kjæreste hun har vært ilag med i ett år. Hilser på henne om jeg møter henne. Men det er bestandig vondt etterpå.

Han fridde til meg igår!!! Vil gjennoppta løftene.

Jeg sa nei, det gjør meg ikke lykkelig. Det er det eneste jeg vil. VÆRE LYKKELIG IGJEN:

Om han er utro igjen!! Nei det trur jeg ikke men det har jeg sagt før også. Men han sliter like mye med det som meg.

Gjest Lille meg og litt til

Hvordan jeg oppdaget det, merket ingen ting jeg.. før han satt foran meg å grein som et barn. Men i ettertid faller endel brikker på plass f,eks solarium, nye klær, sene kvelder, redd for mobilen sin o.s.v.

Jeg hadde tatt opp med han noen dager før jeg fikk vite det, at jeg følte at ting ikke fungerte.

Da han knakk sammen senere. Han sa: jeg trur vi er ferdig. Jeg sa. har du vært utro.

Svarte han ja.. jeg spurte om det var .... Han sa ja. Da sa jeg er det følelser og gjensidig han sa ja.

Samme dag snakket jeg med henne, som han jobber med. Hun fortalte alt. Han var mannen i sitt liv, var villig til å være stemor til mine barn. Elsket han.

Jeg sa at hun burde se meg godt i øynene, for jeg er nok det sterkeste menneske du noen gang har møtt. Var ikke noe krangling eller ufin. sa bare hvordan liv min mann har.

De jobber fortsatt sammen, hun har en kjæreste hun har vært ilag med i ett år. Hilser på henne om jeg møter henne. Men det er bestandig vondt etterpå.

Han fridde til meg igår!!! Vil gjennoppta løftene.

Jeg sa nei, det gjør meg ikke lykkelig. Det er det eneste jeg vil. VÆRE LYKKELIG IGJEN:

Om han er utro igjen!! Nei det trur jeg ikke men det har jeg sagt før også. Men han sliter like mye med det som meg.

Hvordan har han oppført seg overfor deg i ettertid? Viser han anger, eller blir han irritert hvis det tas opp?

Gjest vært der

Underbevisstheten min sa meg at det var noe som ikke stemte. Intuitivt sjekket jeg en gang mobilen, og der lå beviset.

jeg kan aldri forsikre meg om at det ikke kan skje igjen, og jeg merker en viss uro når hn er på ett eller annet. Men livet vårt har blitt annerledes etter dette. han er der mer for ungene og meg, han må sjelden treffe gutta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...